PracaGrupypl.praca.dyskusje › testy do firm konsultingowych

  • 1. Data: 2003-04-04 13:23:35
    Temat: testy do firm konsultingowych
    Od: a...@a...pl

    Hej !!
    Pilnie poszukuje jakis testow uzywanych w rekrutacjach do firm konsultingowych.
    Za kilka dni czekają mnie takie w PWC i EY. Może ktos ma jakieś probki testów
    numerycznych i werbalnych. Dzieki za wszelką pomoc!!

  • 2. Data: 2003-04-04 14:37:30
    Temat: Re: testy do firm konsultingowych
    Od: amfora <a...@c...icm.edu.pl>

    a...@a...pl wrote:
    > Pilnie poszukuje jakis testow uzywanych w rekrutacjach do firm konsultingowych.
    > Za kilka dni czekają mnie takie w PWC i EY. Może ktos ma jakieś probki testów
    > numerycznych i werbalnych. Dzieki za wszelką pomoc!!

    A na stronę PWC spojrzeć nie łaska?
    http://kariera.pwcglobal.com/interakcja/testy/index.
    xml/lang=PL/;910124-776812-57989

    amf. (już po testach)

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.

  • 3. Data: 2003-04-04 16:20:19
    Od: a...@a...pl

    dzieki za zainteresowanie, ale chodziło mi o cos poza tym co jest na stronach
    pwc bo to zostalo sprawdzone w pierwszej kolejności. Jeszcze raz dzieki za
    dobre chęci

  • 4. Data: 2003-04-04 16:57:21
    Od: amfora <a...@c...icm.edu.pl>

    a...@a...pl wrote:
    > dzieki za zainteresowanie, ale chodziło mi o cos poza tym co jest na stronach
    > pwc bo to zostalo sprawdzone w pierwszej kolejności. Jeszcze raz dzieki za
    > dobre chęci

    Wobec tego polecam małą wprawkę po angielsku na
    http://www.shldirect.com/phasei/helpsection-phaseI/H
    elpon-9.asp?ID=65D22D312B7C42F98BBF88BFBA20016F

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Kiedy jestem glupia - tolerują mnie,

  • 5. Data: 2003-04-04 16:59:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    amfora wrote:
    > amf. (już po testach)

    I jak poszlo? :)

  • 6. Data: 2003-04-04 17:17:21
    Od: amfora <a...@c...icm.edu.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > I jak poszlo? :)

    Wystarczająco dobrze, by otrzymać zaproszenie na rozmowę
    kwalifikacyjną. ;)

    amf.

  • 7. Data: 2003-04-05 12:11:50
    Od: "Opcio" <o...@g...pl>

    Jak bedziesz po testach w Pwc to napisz cos wiecej o nich... Czy wygladaly
    bardzo podobnie do tych na stronie PwC... Co bylo na czesci angielskiej... ?
    Jak to w ogole wyglada...ile jest ludzi na sali, itp. Kiedy sa
    wyniki...Patrzylem na mape, wyglada na to, ze to calkiem blisko
    Centralnego...
    Ja jade w srode... :)

    --

    Opcio
    o...@n...org

  • 8. Data: 2003-04-06 10:11:00
    Temat: Normalne firmy konsultingowe - bylo: Re: testy do firm konsultingowych
    Od: "piotrek" <f...@w...pl>

    ta ja mam pytanko zwiazane z tym tematem

    mnie firma konsultingowa kojarzy sie z pracownikami, ktorzy
    siedza czesto po nocach i sa umeczeni na maksa, wiec ich
    rzeczywista wydajnosc szybko spada....

    czy znacie firmy konsultingowe z normalnymi ukladami, gdzie
    zostawanie po godzinach zdarza sie tylko w wyjatkowych
    sytuacjach, nie zabiera sie pracy do domu, a atmosfera jest
    calkiem ok?

  • 9. Data: 2003-04-06 20:52:11
    Od: "piotrek" <f...@w...pl>

    rozumiem ze takowych o jakie pytam, nie ma? ;)))

  • 10. Data: 2003-04-07 20:51:38
    Od: "Opcio" <o...@g...pl>

    I jak, juz po testach?

    --