PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz a kursy w PUP › staz a kursy w PUP
  • Data: 2003-07-16 21:31:41
    Temat: staz a kursy w PUP
    Od: q...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Obecnie posiadam do konca roku status absolwenta i chcialbym zalapac sie
    na staz w firmie. Problem polega na tym iz chcialbym takze moc skorzystac
    z kursu, ktory bedzie organizowany przez urzad pracy (taki 3 miesieczny kursik).
    W zwiazku z tym mam pytanie: czy mozna byc na stazu i uczestniczyc w kursach
    organizowanyc przez PUP? Wiedza zdobyta podczas kursu moze sie bardzo przydac
    w pracy w firmie w ktorej bede odbywal staz (oraz pozniej po ewentualnym
    zatrudnieniu mnie (staram sie myslec pozytywnie :) )). Orientuje sie ktos moze?

    Pozdrawiem
    Raffi