PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzedaz kart kredyt. dla os.fiz

  • 1. Data: 2005-01-20 13:37:40
    Temat: sprzedaz kart kredyt. dla os.fiz
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    Witam , mam pytanie czy jest sens pakować się w :

    miescie 250.000 w sprzedaż kart kredytowych (duzego banku ) dla osób
    fizycznych przy ;
    podstawa 1230 brutto + prowizja + premia ?

    rafal

  • 2. Data: 2005-01-20 19:26:45
    Temat: Re: sprzedaz kart kredyt. dla os.fiz
    Od: "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl>

    sprawdz jakie sa koszty utrzymania takiej karty i jak jest z dostepnoscia
    ew. bankomatow "preferencyjnych"
    no i domyslam sie, ze to jest Citi karta...
    niestety... droga i mały popyt....
    popytaj wsrod znajomych jak odbieraja bank i karte....

    ale jesli nie masz nic innego i nie przeszkadza Ci chodzenie od domu do
    domu... to czemu nie? nienormowany czas pracy.... a stałka zawsze jest...

    Dominika

  • 3. Data: 2005-01-20 19:33:24
    Temat: Odp: sprzedaz kart kredyt. dla os.fiz
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    > ale jesli nie masz nic innego i nie przeszkadza Ci chodzenie od domu do
    > domu... to czemu nie? nienormowany czas pracy.... a stałka zawsze jest...

    Prace mam , tylko zastanawiam sie czy prowizja + premia = dadza ok 2000 zł
    m-c , bo podstawa jest słaba.
    Chodzenie po domach ??
    rafal

  • 4. Data: 2005-01-23 15:36:29
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-20, Dominika <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > no i domyslam sie, ze to jest Citi karta...
    > niestety... droga i mały popyt....
    > popytaj wsrod znajomych jak odbieraja bank i karte....
    Jeżeli to Citi to podaż tak naprawdę też mała. Oni kierują swoje produkty
    do dość konkretnie zdefiniowanej grupy odbiorców (wynagrodzenie, stan
    majątkowy). No i od razu pojawia się pytanie: ile takich osób znajdzie się
    w 250tys. miejscowości.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Mężczyźni lepiej sprawdzają się w pracy zarobkowej, kobiety w pracach domowych
    (np. małe stopy służą temu, by stać bliżej zlewozmywaka).

  • 5. Data: 2005-01-23 20:20:42
    Od: e...@o...pl

    > Powiem tak, dobrze, że jest podstawa.
    Chodzenie po domach... trzeba sobie najpierw zadac pytanie - czy jak tak
    własciwie umiem sprzedawać w systemie bezposrednim i w terenie. Jak
    stwierdzisz, że nie masz do tego predyspozycji to daj sobie spokój - szkoda
    czasu.