PracaGrupypl.praca.dyskusje › spotkanie wigilijne w wigili

  • 1. Data: 2007-12-15 09:43:17
    Temat: spotkanie wigilijne w wigili
    Od: "Marzena" <m...@o...eu>

    Co sądzicie o spotkaniu wigilijnym w pracy dnia 24-XI. Poza spotkaniem tego
    dnia pracy nie będzie. Jeśli nie przychodzisz, to bierzesz urlop
    Iwa

  • 2. Data: 2007-12-15 11:09:19
    Temat: Re: spotkanie wigilijne w wigili
    Od: aa <a...@a...pl>

    Marzena wrote:
    > Co sądzicie o spotkaniu wigilijnym w pracy dnia 24-XI. Poza spotkaniem tego
    > dnia pracy nie będzie. Jeśli nie przychodzisz, to bierzesz urlop
    > Iwa

    Dyskryminacja mniejszości wyznaniowych -> Rzecznik Praw Obywatelskich.
    No chyba że są alternatywne imprezy dla wszystkich innych wyznań których
    choć jeden wyznawca pracuje w tej firmie.

  • 3. Data: 2007-12-15 14:46:38
    Od: "Marzena" <m...@o...eu>

    Pomyliłam się, chodziło o spotkanie w dzień wigilii = jedynym celem ma być
    to spotkanie - chodzi o to, że jeżeli nie ma innych spraw zawodowych, to
    może lepiej byłoby nie urządzać spotkania w ten dzień. Tym bardziej, że jest
    wśród pracowników sporo kobiet, które zawsze w ten dzień i tak brały urlop.
    A teraz boją się go wziąć, bo to możę być potraktowane jako
    nielojalnośćwobec firmy - czytaj, jej szefa.

    Co sądzicie o spotkaniu wigilijnym w pracy dnia 24-XII. Poza spotkaniem tego
    dnia pracy nie będzie. Jeśli nie przychodzisz, to bierzesz urlop

  • 4. Data: 2007-12-15 15:10:49
    Od: "Artur" <a...@d...pl>

    > Co sądzicie o spotkaniu wigilijnym w pracy dnia 24-XII. Poza spotkaniem
    > tego
    > dnia pracy nie będzie. Jeśli nie przychodzisz, to bierzesz urlop

    No coz mozna sadzic, przecież jesli nie wezmiesz urlopu to powinnaś przyjść
    podpisać listę
    że "bylas w pracy" a że akurat w tym dniu tej pracy fizycznej nie ma to co
    innego.

    Szkoda dnia urlopu, chyba lepiej przyjść, wypić tą kawe podpisać liste,
    połamać sie opłatkiem
    i do domu - przecież to i tak potrwa krócej niż normalny dzień pracy.

    Artur

  • 5. Data: 2007-12-15 15:33:13
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 15 Dec 2007 10:43:17 +0100, Marzena napisał(a):

    > Co sądzicie o spotkaniu wigilijnym w pracy dnia 24-XI. Poza spotkaniem tego
    > dnia pracy nie będzie. Jeśli nie przychodzisz, to bierzesz urlop

    Milo ze stroby szefa, darmowe jedzonko, i dzien wolny od pracy (bedzie
    trwalo pewnie ze 2 godziny zarcia i przemowy, zamiast 8 pracy), a nie
    tracisz urlopu, i masz platne jak za zwykly.
    --
    marcin

  • 6. Data: 2007-12-16 20:14:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 15 Dec 2007 10:43:17 +0100, "Marzena" <m...@o...eu>
    wrote:

    >Co sądzicie o spotkaniu wigilijnym w pracy dnia 24-XI. Poza spotkaniem tego
    >dnia pracy nie będzie. Jeśli nie przychodzisz, to bierzesz urlop

    No i? Znaczy zły pracodawca, że płaci za spotkanie jak za cały dzień
    pracy?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 7. Data: 2007-12-16 21:20:27
    Od: "tuMEk" <t...@k...pl>

    wiadomości news:8p1bm3hveare44ilbst7cuj38asqejhgq5@4ax.com...

    > No i? Znaczy zły pracodawca, że płaci za spotkanie jak za cały dzień
    > pracy?

    to ze np. nie kazdy obchodzi (lub chce obchodzic) wigilie.A "babki" maja
    faktycznie sporo zajec ,ktore niestety odrzuca, no jest rowniez opcja
    "podpadziochy" szefowi/wej.
    tumek

  • 8. Data: 2007-12-16 23:13:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 16 Dec 2007 22:20:27 +0100, "tuMEk" <t...@k...pl>
    wrote:

    >to ze np. nie kazdy obchodzi (lub chce obchodzic) wigilie.A "babki" maja

    No to może przyjśc i przepracowac cały dzień. Jakiż problem?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 9. Data: 2007-12-17 07:53:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    tuMEk pisze:
> [...]
    >
    > to ze np. nie kazdy obchodzi (lub chce obchodzic) wigilie.A "babki" maja
    > faktycznie sporo zajec ,ktore niestety odrzuca, no jest rowniez opcja

    Trochę przesadzasz? Jakiej podpadziuchy. Ja tego nie rozumiem, skoro
    mozna wziac wolne, albo spotkać się w pracy na chwilę, ja bym sie
    cieszyl, gdyby takie cos mi zaproponowali. No ale widze, ze niektorym
    daja, to im zle.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 10. Data: 2007-12-17 08:06:57
    Od: "tumek" <n...@m...pl>

> [...]
    > takie cos mi zaproponowali. No ale widze, ze niektorym daja, to im zle.

    no toz o tym wlasnie pisze - ma alternatywe wolne albo wigilia i basta,ot
    co. Ja osobiscie przyszedlbym na "integracje" ale przeciez wolny wybor :-)