PracaGrupypl.praca.dyskusjesklepy internetowe › sklepy internetowe
  • Data: 2003-12-16 08:28:03
    Temat: sklepy internetowe
    Od: "Hubert" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam kilka pytanek dot. pracy w takim sklepie,poprostu z czym to sie je:)))
    sklep jest juz postawiony wiec raczej jak mniemam umiejetnosci
    programowania?? niepotrzebne raczej obsluga jakiegos gotowego skryptu
    itp??moze jakas obrobka fotek i redagowanie txt raczej
    technicznego??odpowiedzi na @ interesantow:)))wstawianie nowych artykolow
    itd.???

    jesli ktos pracowal albo pracuje w jakims sklepie int. i jest chetny do
    podzielenia sie informacjami dotyczacymi "normalnego "dnia pracy bylbym
    bardzo wdzieczny:)) ciekawia mnie tez zarobki cobym na rozmowie sie
    niezdziwil ;)) sklep w wwa:)) spora firma kilka odzialow a sklep
    internetowy jako dodatek.

    dzieki i pozdrawiam
    beemon