PracaGrupypl.praca.dyskusje › serwis oceniający pracodawców

  • 1. Data: 2007-03-13 20:33:33
    Temat: serwis oceniający pracodawców
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    kiedyś w internecie spotkałem się na jednym z forów ze stroną internetową gdzie
    można było zapoznać się z ocenami pracodawców przez obecnych i poprzednich
    pracowników (były tam informacje odnośnie atmosfery w pracy, płaceniach przez
    nich zusów, itd., itp.). Niestety nie mogę znaleźć tej strony internetowej. Czy
    może ktoś z Was zna taki serwis (lub też podobny)? Będę wdzięczny za link.

    Pozdrawiam,
    Michał.

  • 2. Data: 2007-03-13 20:40:41
    Temat: Re: serwis oceniający pracodawców