PracaGrupypl.praca.dyskusjeromowa z szefem › romowa z szefem
    From: twiza <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: romowa z szefem
    Date: Sun, 25 Jun 2006 20:27:26 +0200

    We wrześniu mam iść do pracy po urlopie wychowawczym, jutro mam iść na
    rozmowę z szefem, nie wiem dlaczego po co tak wcześnie, do września
    jeszcze daleko. Jak myślicie czy mogę dostać jutro wypowiedzenie z
    pracy? - szefowa pytała czy załatwiłam już przedszkole.

    Drugie moje pytanie czy pracodawcy chętnie przyjmują pracowników po
    urlopie wychowawczym, czy raczej zawsze odrzucają?

    Pozdrowienia Twiza

    ...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

    Montesquieu