PracaGrupypl.praca.dyskusje › przepisywanie

  • 1. Data: 2002-03-09 16:52:57
    Temat: przepisywanie
    Od: "Mateusz" <z...@g...pl>

    Ile kosztuej przepisanie jednej kartki?

    (może być na przykładzie woj. Podlaskiego.

    --
    Mateusz.

  • 2. Data: 2002-03-10 16:51:06
    Temat: Re: przepisywanie
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Ile kosztuej przepisanie jednej kartki?
    >
    > (może być na przykładzie woj. Podlaskiego.

    Na przykladzie Krakowa powiem, ze za 1.5 zl mozesz dostac jedna strone z
    wydrukiem.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-03-13 13:03:37
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Efro <w...@w...edu.pl> wrote in message

    > Ja rozeslalem 9 CV dostalem 3 odpowiedzi, poszedlem do firmy na rozmowe
    > kwalikacyjna i pytam pod koniec kolesia z ktorym gadalem ilu maja chetnych
    > na stanowisko, a on mi mowi ze przez ostatni rok na kazde stanowisko przez
    > nich oferowane przysylaja mu ponad 400(sic!), po czym wszystko wyjasnia
    ze
    > wiekszosc to wyslali ludzie ktorzy nie powinni wysylac. Po wstepnej
    selekcji
    > wybieraja 20 i z nimi rozmawiaja.

    Mialem podobna sytuacje, na jednej z rozmow, powiedziano mi,
    ze na to ogloszenie w wyborczej odpowiedzialo 250 osob w tydzien,
    a w ogloszeniu byly dosc jasno sprecyzowane wymagania, i kryteria jakie musi
    spelniac, kandydat - po prostu jest tak malo ogloszen, ze ludzie wysylaja na
    kazde oglozeszenie z haslem: "informatyk".

    Pozdr.
    --
    math