PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja dla grupowiczów

  • 1. Data: 2004-03-09 17:54:40
    Temat: propozycja dla grupowiczów
    Od: "petec" <p...@k...ANTI.chip.SPAM.pl.INVALID>

    witam grupowicze mam dla Was ciekawą propozycję.
    ponieważ jest tutaj sporo wykształconych i doświadczonych zawodowo ludzi,
    może podejmiemy wspólną inicjatywę i rozpoczniemy jakieś sensowne
    przedsięwzięcie. Razem można więcej. Przemyślcie to...

    pozdrawiam,
    petec

  • 2. Data: 2004-03-10 18:33:08
    Temat: Re: propozycja dla grupowiczów
    Od: "Piotr" <n...@n...pl>

    > może podejmiemy wspólną inicjatywę i rozpoczniemy jakieś sensowne
    > przedsięwzięcie. Razem można więcej. Przemyślcie to...

    to już było, teraz jest kapitalizm :|

    Pozdr.
    Piotr

  • 3. Data: 2004-03-12 09:57:16
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    Użytkownik "petec" <p...@k...ANTI.chip.SPAM.pl.INVALID> napisał w
    wiadomości news:c2nkql$22j$1@absinth.dialog.net.pl...

    Nie chciałbym Cię zrażać od początku pozwól jednak, że
    wytknę Ci fundamentalne błędy:

    > witam grupowicze mam dla Was ciekawą propozycję.

    Jaką?

    > ponieważ jest tutaj sporo wykształconych i doświadczonych zawodowo ludzi,
    > może podejmiemy
    ^^^^^^^^^

    To może, czy podejmijmy?

    > wspólną inicjatywę i rozpoczniemy
    > jakieś sensowne przedsięwzięcie.
    ^^^^^^^^^^

    Jakie?

    > Razem można więcej.

    Frazes - wyświechtany nieco.

    > Przemyślcie to...

    Arogancja i zarozumialstwo.

    Większość ludzi w tej trudnej sytuacji zastanawia się codziennie co zrobić?
    Następnego dnia rano nic się w ich życiu nie zmienia.

    Twoja propozycja w tej postaci nie ma sensu.
    Ludziom, zwłaszcza bezrobotnym, którzy bywają dobrymi specjalistami
    nie managerami potrzebne są konkrety, gotowe rozwiązania.
    Co, gdzie, kiedy, docelowo za ile, jakie kwalifikacje są niezbędne, ile
    czasu
    będzie trwało rozkręcanie inicjatywy i kiedy powinna zacząć przynosić
    dochody. Jakie są czynniki ryzyka, jakie szanse powodzenia.
    Opracuj rozwiązanie, określ kompetencje i zadania, wybierz z grupy
    potencjalny
    zespół zainteresowanych, przedstaw im propozycję, przedyskutujcie
    słabe i mocne strony projektu, uzgodnijcie poprawki, weźcie się solidnie
    do pracy. W między czasie przemyśl koncepcję rozwoju, określ koszty
    niezbędnych inwestycji, jeżeli pomysł będzie dobry być może uda się
    pozyskać inwestora? Wiele firm szuka dobrych, kompletnych koncepcji.
    Przyda się też plan awaryjny na wypadek niepowodzenia i konieczności
    rozliczenia się z wierzycielami.

    Takie to trudne? :)
    Na pewno nie trywialne :)

    Pozdrawiam

    JL

  • 4. Data: 2004-03-12 10:34:38
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik JL napisał:
> [...]
    > wiadomości news:c2nkql$22j$1@absinth.dialog.net.pl...
    >
    > Nie chciałbym Cię zrażać od początku pozwól jednak, że

    Juz pare razy na roznych grupach i innych "zbiorowiskach internetowych"
    widzialem takie proby .
    W najlepszym razie konczylo sie na probie zawiaznia ogolnopolskiej sieci
    sprzedazy jakiegos produktu lub uslugi z otoczenia jednego z
    "grupowiczow", na zasadach czysto prowizyjnych. Przy czym produkt czy
    usluga byl standardowy, podobny jak u kazdego uczestnika oferowany przez
    firmy lokalne.
    Takie wolanie na grupach, bez koncepcji i pomyslu, sprowadza sie do
    pytania :"czy ktos kto ma jakas recepte na tani biznes, ktora sie za
    darmo ze mna i innymi podzieli?'
    Jednostki rzutkie i z pomyslem, to jesli maja pomysl na cos takiego, co
    moze przyniesc kase i wymaga ludzi w roznych miejscowosciach, raczej nie
    dopuszczaja innych do "partnerstwa" a po prostu same prowadza interes.
    dobierajac sobie na rozne umowy podwykonawcow.
    pzdr
    Krzysztof

  • 5. Data: 2004-03-12 14:46:40
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Takie wolanie na grupach, bez koncepcji i pomyslu, sprowadza sie do
    > pytania :"czy ktos kto ma jakas recepte na tani biznes, ktora sie za
    > darmo ze mna i innymi podzieli?'

    Stawiam butelkę dobrej szkockiej na to, że nawet jeśli znajdzie się
    ktoś z głową i opublikuje treść projektu na pl.praca.dyskusje,
    nie uda się zakończyć sukcesem nawet fazy rozruchu.
    (tzn. zakonczenia prac nad produktem i uruchomienia sprzedaży).

    Nie wiem czemu jestem taki nieśmiały ;-)
    Stawiam flaszkę "zero" (0,6 Absolut) jeśli komuś uda się
    zmontować zespół i nakłonić ludzi do przyjęcia obowiązków.

    Wymogi formalne.
    1. Treść projektu musi być jawna.
    2. Uczestnicy muszą być pozyskani z grona osób, które
    w okresie od 01-03-2003 - 01-03-2004 wysłały minimum
    jeden post na grupę.
    3. Projekt musi mieć charakter komercyjny z wyraźnym
    wyodrębnieniem okresu inwestowania i spodziewanego
    zwrotu (w trosce o interes współuczestników).
    4. Uczestnicy muszą mieć zagwarantowane wynagrodzenie
    w formie umowy cywilnoprawnej, którego wypłata wystąpi
    zgodnie z terminem określonym w projekcie.

    Ze wzgledu na ochronę interesów uczestników projektu, dokument
    może być pozbawiony informacji dotyczących technologii i danych
    potencjalnych klientów. Nie mniej jednak w sposób nie budzący wątpliwości
    powinna być zidentyfikowana grupa docelowa.

    Pozdrawiam

    JL