-
1. Data: 2003-02-03 07:26:07
Temat: pracy szukam
Od: p...@o...pl
Mam stały dostęp do internetu (SDI), dysponuję skanerem, faksem, telefonem
(dwie linie), nagrywarką CD. Wykonuję prace biurowe: korespondencja,
przepisywanie, wprowadzanie danych itp. Mogę archiwizować dane na płytach CD.
Mam doświadczenie w wyszukiwaniu wiadomości w prasie lokalnej i
ogólnopolskiej, radiu, telewizji, internecie (referencje na żądanie).
Jeżeli chodzi o komputerowe przepisywanie, to w grę wchodzą zarówno teksty
polskie jak i obcojęzyczne (także cyrylica) z rękopisów, maszynopisów oraz
(język polski) z kaset audio, wideo czy innych plików dźwiekowych. Adiustacja
tekstów w języku polskim. Formatowanie tekstu, wykonywanie tabel, wykresów,
formularzy, wzorów, schematów.
Szukam pracy możliwej do wykonywania w domu.
Renta, dawna II grupa inwalidzka.
Małopolska, Kraków.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Tylko 30% ofert pracy ujawnia zarobki. Ustawa o jawności wynagrodzeń wiele nie zmieni?
-
Twoje dziecko pracuje w wakacje? Uważaj, bo może stracić ubezpieczenie zdrowotne
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż
-
Wypalenie zawodowe a urlop - czy wakacje są bodźcem do zmian?