-
1. Data: 2003-02-03 07:26:07
Temat: pracy szukam
Od: p...@o...pl
Mam stały dostęp do internetu (SDI), dysponuję skanerem, faksem, telefonem
(dwie linie), nagrywarką CD. Wykonuję prace biurowe: korespondencja,
przepisywanie, wprowadzanie danych itp. Mogę archiwizować dane na płytach CD.
Mam doświadczenie w wyszukiwaniu wiadomości w prasie lokalnej i
ogólnopolskiej, radiu, telewizji, internecie (referencje na żądanie).
Jeżeli chodzi o komputerowe przepisywanie, to w grę wchodzą zarówno teksty
polskie jak i obcojęzyczne (także cyrylica) z rękopisów, maszynopisów oraz
(język polski) z kaset audio, wideo czy innych plików dźwiekowych. Adiustacja
tekstów w języku polskim. Formatowanie tekstu, wykonywanie tabel, wykresów,
formularzy, wzorów, schematów.
Szukam pracy możliwej do wykonywania w domu.
Renta, dawna II grupa inwalidzka.
Małopolska, Kraków.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024