PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca wakacyjna

  • 1. Data: 2005-03-15 14:09:14
    Temat: praca wakacyjna
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Czy moglby mi ktos poradzic jak szukac jakiegos dodatkowego zajecia na
    wakacje??Mam 19lat i chcialabym przepracowac cale wakaje, najlepiej w
    Polsce.
    Pozdrawiam Monika

  • 2. Data: 2005-03-15 14:20:52
    Temat: Re: praca wakacyjna
    Od: BbT <b...@h...mala_pulapka_do_usuniecia.pl>

    Monika napisał(a):
    > Czy moglby mi ktos poradzic jak szukac jakiegos dodatkowego zajecia na
    > wakacje??Mam 19lat i chcialabym przepracowac cale wakaje, najlepiej w
    > Polsce.

    Dzisiaj widzialem na uczelni oferte kursow wychowawczych, ktore daja
    mozliwosc podjecia pracy w formie wychowawcy na koloniach/obozach
    mlodziezowych. Jesli nie boisz sie pracy z dzieciakami i nie przeraza
    cie odpowiedzialnosc, to moze sproboj. Niestety nie mam pojecia ile taki
    kurs kosztuje :/

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 3. Data: 2005-03-21 18:36:13
    Od: "Johnny Bravo | MofP - Master Of Puppets |" <k...@g...pl>

    zajdz do OHP, ochotnicze hufce pracy...
    ale polecalbym za granice, nei ma czego sie bac, zwlaszcza jak sie
    przykleisz do znajomych...

    pzdr