PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w lider price

  • 1. Data: 2004-09-29 09:04:15
    Temat: praca w lider price
    Od: "Gregorr" <G...@G...PL>

    Chciałbym dowiedzieć się o warunki pracy w Lider Price na stanowisku
    kierownika działu. Chodzi mi o wymagania, obowiązki i takie tam. Z góry
    dzięki za informacje.

    gregorr

  • 2. Data: 2004-09-29 17:47:29
    Temat: Re: praca w lider price
    Od: tumek <t...@k...chip.pl>

    Gregorr napisał(a):
    > Chciałbym dowiedzieć się o warunki pracy w Lider Price na stanowisku
    > kierownika działu. Chodzi mi o wymagania, obowiązki i takie tam. Z góry
    > dzięki za informacje.
    >

    > gregorr

    pracuje moja kuzynka - generalnie praca na tym stanowisku w LP jest
    pogwalceniem regulaminiu pracy.
    Jesli nie masz innych ofert i przyparty jestes do sciany przez zycie (z
    zycie bywa bryutalne) to
    podejmij tam prace , jesli mozesz jeszcze poczekac -daruj sobie a
    oszczedzisz duzo nerwow.

    --
    pozdrawiam
    tuMEk