PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w bibliotece

  • 1. Data: 2004-07-06 10:15:56
    Temat: praca w bibliotece
    Od: "ewelina" <e...@o...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów,
    Pytanie może dziwne ale ja nie mam pojęcia jak się do tego zabrać?!
    Jak szukać pracy w biblotece?
    Nie jestem magistrem bibliotekoznawstwa, czy jest to warunek konieczny do
    podjęcia pracy w bibliotece?

    Pozdrowienia,
    Ewelina

  • 2. Data: 2004-07-07 17:42:02
    Temat: Re: praca w bibliotece
    Od: Kratylos <k...@b...tego.strasznego.civ.org.pl>

    Użytkownik ewelina napisał:
> [...]
    > Jak szukać pracy w biblotece?
    > Nie jestem magistrem bibliotekoznawstwa, czy jest to warunek konieczny do

    teoretycznei nie, ale trudno bedze ci przekonac kogos w bibliotece ze ma
    cie zatrudnić, bo co umiesz?
    Najlepiej udac sie do dyrekcji okreslonej placowki i złożyć dokumenty.
    BTW pracowalem pewien czas w bibliotece, srednio 3-4 osoby miesiecznei
    przychodzily z podaniami, najczesciej kompletnie nie wiedzaly co to za
    praca i jakich wymaga kfalifikacji dla tego tez nie mialy wielkich szans
    na ta prace.
    Obecnei racze w bibliotekach nei zatrudnai sie juz ludzi z przypadku.

    --
    pozdr.
    Kratylos

  • 3. Data: 2004-07-07 18:13:11
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    zgadzam sie z Toba
    to nie np. makreting, ze mozna sobie posciemniac

    Wiadomość napisana przez: Kratylos: