PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca poprzez mlm

  • 1. Data: 2006-03-19 21:23:54
    Temat: praca poprzez mlm
    Od: "jarpol" <j...@i...net.pl>

    Przez kilka lat smialem sie z pracy poprzez powiazania MLM dzisiaj
    jestem zywym przykladem ze jest to sposob na nazwijmy to dorobienie do
    zycia bez angazowania duzych srodkow finansowych. Wpisowe co zawsze
    robilo u mnie atak agresji a kwota 50 pln jest kwota smieszna.8
    styczen 2006 otrzymalem umowe wykupiona za jak wspomnialem 50 pln w
    chinskiej korporacji TIENSHI oczywiscie na wschodzie czyli ukrainie i
    dzisiaj moj sponsor wyolacil mi nalezne 60 $ a moja marza wyniosla 75 $
    czyli jestem 135 $ minus 15 $ razem muj zysk wynosi 120$ USD. Wiecej
    informacji poprzez e-mail pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-19 21:30:35
    Temat: Re: praca poprzez mlm
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    jarpol napisał(a):
> [...]
    > dzisiaj moj sponsor wyolacil mi nalezne 60 $ a moja marza wyniosla 75 $
    > czyli jestem 135 $ minus 15 $ razem muj zysk wynosi 120$ USD. Wiecej

    Tylko nie zmarnuj tych kokosów i czym predzej zainwestuj w słownik
    ortograficzny. Koniecznie.

    czarny
    --
    http://www.czarnobiale.pl
    fotografia ślubna | monochromatyczna | retro

  • 3. Data: 2006-03-20 08:11:35
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "jarpol" <j...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Przez kilka lat smialem sie z pracy poprzez powiazania MLM dzisiaj

    Art. 17c.

    1. Czynem nieuczciwej konkurencji jest organizowanie systemu sprzedaży
    lawinowej, polegającego na proponowaniu nabywania towarów lub usług poprzez
    składanie nabywcom tych towarów lub usług obietnicy uzyskania korzyści
    materialnych w zamian za nakłonienie innych osób do dokonania takich samych
    transakcji, które to osoby uzyskałyby podobne korzyści materialne wskutek
    nakłonienia kolejnych osób do udziału w systemie.

    Art. 24a.

    Kto organizuje system sprzedaży lawinowej lub takim systemem kieruje,

    Daj znac gdzie przysylac paczki.

    sz.

  • 4. Data: 2006-03-20 08:42:21
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: jarpol [19 Mar 2006 13:23:54 -0800]:

    > Przez kilka lat smialem sie z pracy poprzez
    > powiazania MLM dzisiaj [...]

    Nie przejmuj się, każdy to czasami ma. To takie chwilowe
    załamanie nerwowe w połączeniu z poczuciem bezsilności.
    Zwykle przechodzi po kilku-kilkunastu dniach. Przeczekaj.

    Kira