PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca po studiach ekonomicznych (?)

  • 11. Data: 2005-01-10 09:44:15
    Temat: Re: praca po studiach ekonomicznych (?)
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncu4fep.3e5.muflon@devil.hell.org...
    > In article <crs1uq$lhl$1@atlantis.news.tpi.pl>, Immona wrote:
    >
    > Ja się zgadzam z przedpiścą. W 80% "bycie w samorządzie" to podpórka

    W samorzadzie moze tak - ale ja mowilam o ponaduczelnianych organizacjach
    studenckich, ktore nie maja wiele wspolnego z samorzadem.

    I.

  • 12. Data: 2005-01-10 09:52:44
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <crting$hrb$1@atlantis.news.tpi.pl>, Immona wrote:
    > W samorzadzie moze tak - ale ja mowilam o ponaduczelnianych organizacjach
    > studenckich, ktore nie maja wiele wspolnego z samorzadem.

    ...poza tym, że są dofinansowywane z tych samych pieniędzy i związane
    nieformalnymi układami? Nie wiem jak AIESEC, ale jeśli chodzi o NZS
    to widziałem na własne oczy.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 13. Data: 2005-01-10 20:01:54
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    In <s...@d...hell.org>, Daniel Rychcik wrote:

    > ...poza tym, że są dofinansowywane z tych samych pieniędzy i związane
    > nieformalnymi układami? Nie wiem jak AIESEC, ale jeśli chodzi o NZS
    > to widziałem na własne oczy.

    Abstrahując od wyżej wspomnianych spraw, to do bycia w AIESEC-u trzeba mieć
    odpowiedni charakter. Ja, na I roku, naiwnie, poszedłem na pierwsze
    spotkanie; i było to, zarazem, ostatnie.

    Nie lubię wielkich korporacji za ich zasady, ale OK -- w nich, po pierwsze,
    się zarabia, a po drugie, być może integracja pracowników faktycznie ma
    jakiś pozytywny wpływ na wyniki firmy. Nieistotne.

    Ale studenci studentom żeby gotowali taki los? W imię, hm, nie wiem czego?
    No, to już przekracza moje pojęcie.

    --
    _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(")- _-(_)- _-(_)- _-(_)-
    `(___) `(___) `(___) `(___) `%%%%% `(___) `(___) `(___) `(___)

  • 14. Data: 2005-01-10 20:23:54
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-10, Jarek Hirny <a...@h...pl> wrote:
    > Ale studenci studentom żeby gotowali taki los? W imię, hm, nie wiem czego?
    > No, to już przekracza moje pojęcie.
    You know, man, do sekt też nie trafiają przypadkowi ludzie, a tylko podatni :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Czesiu: Dlaczego wypiłaś cały dzbanek herbaty?
    Croolik: Bo był.

  • 15. Data: 2005-01-10 20:50:30
    Od: k...@i...pl

    > witam
    >
    > ekonomiści, księgowi,etc.
    > jak wy szukaliście pracy?
    > z tego co widać po ogłoszeniach,
    > nie ma zbyt wiele ofert dla absolwentów
    > Ekonomi, Finansów, Bankowości, Zarządzania.
    > W jaki spsób wy dostaliście pracę??E

    Wiele miedzynarodowych firm robi duze rekrutacje na wiosne. Ofert pracy dla
    absolwentow wymienionych przez ciebie kierunkow jest wtedy calkiem sporo. Sam
    znalazlem prace wlasnie w ten sposob, bez znajomosci, AIESEC'ow, itd...

    Pozdr

    K.