PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla 16 latka

  • 1. Data: 2007-06-18 18:34:57
    Temat: praca dla 16 latka
    Od: "ziommmm" <z...@v...pl>

    witam,
    mam pytanie - czy posiadajac 16 lat mam szanse na znalezienie na okres wakacyjny
    jakiejs 'powaznej' pracy? slowo powazna, rozumiem jako *nie* roznoszenie ulotek
    albo chodzenie w przebraniu po ulicy w reklamie czegokolwiek ;) myslalem np. nad
    ukladaniem towaru w sklepach. jak wyglada sytuacja prawna: czy szesnastolatka
    mozna legalnie zatrudnic do normalnej pracy? jezeli tak, to jak wyglada umowa
    jaka ewentualnie podpisalbym z moim pracodawca (np. czy to umowa zlecenie czy
    cokolwiek innego)?
    prosze takze o podanie jakiejs strony internetowej z ogloszeniami dla takich
    ludzi jak ja (jestem z wroclawia) - szukajac natrafialem jedynie na oferty dla
    osob uczacych sie ale powyzej 18 roku zycia.

    pozdrawiam i dziekuje za pomoc:)

  • 2. Data: 2007-06-18 19:24:17
    Temat: Re: praca dla 16 latka
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    Użytkownik "ziommmm" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ulotek
    > albo chodzenie w przebraniu po ulicy w reklamie czegokolwiek ;)

    Idź po prostu do pierwszego McDonalds i pogadaj. Powinno się coś dać
    załatwić.
    Dowiedz się gdzie w poblizu Ciebie jest OHP i tam się zgłoś - też mogą coś
    mieć.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-06-18 22:29:19
    Od: z...@v...pl

    > Idź po prostu do pierwszego McDonalds i pogadaj. Powinno się coś dać
    > załatwić.

    znalazlem na stronie mcdonalda informacje o tej pracy i... bardzo mi sie podoba
    :) tylko ze w mc donaldzie po prostu pracowac nie chce.. z roznych powodow ;)
    ale rozumiem, ze jezeli mc'd zatrudnia osoby niepelnoletnie, takie cos jest legalne?
    moze znacie jeszcze inne firmy ktore prowadza podobny 'program'?

    > Dowiedz się gdzie w poblizu Ciebie jest OHP i tam się zgłoś - też mogą coś
    > mieć.
    z tego co slyszalem to tam sa tylko oferty typu ulotki :/ ale dzieki za info.

    pozdrawiam, jak ktos cos wie to pisac prosze :)

  • 4. Data: 2007-06-18 23:21:26
    Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@n...zeno.pl>

    Dnia 19 Jun 2007 00:29:19 +0200, z...@v...pl napisał(a):

> [...]
    legalne?
    > moze znacie jeszcze inne firmy ktore prowadza podobny 'program'?

    McD to nie jest taka zla praca, szczegolnie na poczatek. Ewentualnie mozesz
    isc do KFC jak Ci McD nie odpowiada ;-)

    > z tego co slyszalem to tam sa tylko oferty typu ulotki :/ ale dzieki za info.

    To idz i sprawdz samemu :-)
    Czasem zdazaja sie ciekawe oferty.

    --
    Pozdrawiam bądź nie.. [ GG# 997057 ]
    Piotr Baranowski

  • 5. Data: 2007-06-19 08:19:13
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    McD:
    Jest zakres prac dopuszczonych do wykonywania przez nieletnich, więc
    spokojnie można sobie dorobić.

    OHP:
    > z tego co slyszalem to tam sa tylko oferty typu ulotki :/ ale dzieki za
    > info.

    Nie opieraj się na tym co słyszałeś od kogoś - idź i sprawdź. Wczoraj mogły
    byc tylko ulotki, dziś może byc coś innego. Gdy chodziłem jeszce do szkoły
    średniej osoby z mojej klasy wyjeżdżały przez OHP za granicę na zbiory
    owoców.

    Przejrzyj też lokalne wywieszki na piekarniach/ cukierniach/
    restauracjach/pizzeriach.
    Wiele lokali potrzebuje w okresie wakacyjnym zastępstwa, pizzerie i kebaby
    stale potrzebują osób do rozwozu pizzy i jeżeli przekonasz ich że na
    rowerze/skuterze itp dasz rade to.... dasz rade.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2007-06-19 11:44:48
    Od: z...@v...pl

    > McD to nie jest taka zla praca, szczegolnie na poczatek. Ewentualnie mozesz
    > isc do KFC jak Ci McD nie odpowiada ;-)
    hehe.

    to teraz z innej beczki: ile kosztuje wyrobienie książeczki sanepidowskiej i ile
    to trwa?