PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukujemy pracowników do obsługi emaili

  • 1. Data: 2009-04-21 19:58:35
    Temat: poszukujemy pracowników do obsługi emaili
    Od: projektjk <p...@o...pl>

    Poszukuje pilnie pracownika do obsługi emaili, aby sprostać
    dynamicznemu wzrostowi. Oczekujemy poważnych zapytań od osób, które
    chcą zarobić poważne pieniądze. Proszę o kontakt na adres email:
    p...@o...pl.

  • 2. Data: 2009-04-22 09:25:01
    Temat: Re: poszukujemy pracowników do obsługi emaili
    Od: Michał Foryst <m...@d...com.pl>

    projektjk pisze:
> [...]
    > dynamicznemu wzrostowi. Oczekujemy poważnych zapytań od osób, które
    > chcą zarobić poważne pieniądze. Proszę o kontakt na adres email:
    nie to forum, łatwiej ich znajdziesz na: "praca oferowana"

    --
    Michał Foryst
    http://doroboty.com.pl

  • 3. Data: 2009-04-23 18:59:00
    Od: a...@g...com

    On 21 Kwi, 21:58, projektjk <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dynamicznemu wzrostowi. Oczekujemy poważnych zapytań od osób, które
    > chcą zarobić poważne pieniądze. Proszę o kontakt na adres email:

    adres na o2
    każdy to może napisać żeby zaraz otrzymać kolekcję danych osobowych
    do czego się może coś takiego przydać?
    można ponoć taką bazę sprzedać, czy ktoś wie za ile? ;)

  • 4. Data: 2009-04-23 19:51:47
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    a...@g...com wrote:

    > adres na o2
    > każdy to może napisać żeby zaraz otrzymać kolekcję danych osobowych
    > do czego się może coś takiego przydać?
    > można ponoć taką bazę sprzedać, czy ktoś wie za ile? ;)

    google->projekt 16

    w skrócie: piramida finansowa, kupujesz 12 zeszytów po 35 złotych, które
    odsprzedajesz dalej.
    Ogólnie są za ciency w uszach na wykorzystywanie danych osobowych.
    Lemat
    easyISP jest spam-friendly - utrzymuje stronę www notorycznemu spamerowi
    polandexport

  • 5. Data: 2009-04-23 20:20:06
    Od: s...@m...com

> [...]
    > odsprzedajesz dalej.
    > Ogólnie są za ciency w uszach na wykorzystywanie danych osobowych.

    Przecież piramidy finansowe są w Polsce zakazane, i można złożyć na Policję
    zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.
    "projekt16" można namierzyć po IP

  • 6. Data: 2009-04-23 21:59:56
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    s...@m...com wrote:

    > Przecież piramidy finansowe są w Polsce zakazane, i można złożyć na
    > Policję zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.
    > "projekt16" można namierzyć po IP

    ...po numerze konta bankowego, wielkości buta etc.
    co nie przeszkadza próbować dymać naiwnych

  • 7. Data: 2009-04-23 22:30:03
    Od: s...@m...com

    kontakt na adres

    ile? ;)

    > ...po numerze konta bankowego, wielkości buta etc.
    > co nie przeszkadza próbować dymać naiwnych
    > --

    Przypadkiem piramidy finansowe nie są ścigane z urzędu?

  • 8. Data: 2009-04-24 13:43:53
    Od: a...@g...com

    On 23 Kwi, 21:51, Lemat <#...@lemat.priv.pl> wrote:

    > google->projekt 16
    >
    > w skrócie: piramida finansowa, kupujesz 12 zeszytów po 35 złotych, które
    > odsprzedajesz dalej.
    > Ogólnie są za ciency w uszach na wykorzystywanie danych osobowych.

    w tym wypadku jest to piramida bo w gołoszeniu nic nie ma o normalnej
    pracy

    ale co jeśli ktoś zamieszcza tu ogłoszenie o pracy, z pozoru poważne
    (choć trochę za zbyt atrakcyjne), ale adres email pod który poleca
    przesyłać CV to jest w domenie właśnie jakieś o2, onet, wp, interia
    itd...?

  • 9. Data: 2009-04-24 14:17:23
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > (choć trochę za zbyt atrakcyjne), ale adres email pod który poleca
    > przesyłać CV to jest w domenie właśnie jakieś o2, onet, wp, interia

    Ja powiem o czymś nieco innym - jest sobie w Poznaniu Stary Browar,
    obwieszczony najładniejszym centrum handlowym w Europie. Taki
    odpowiednik Złotych Tarasów, jeśli ktoś nie zna.

    I zaobserwowałem ciekawe zjawisko: jeśli w jakimś sklepie w Starym
    Browarze wisi na szybie ogłoszenie o pracę, to prawie zawsze adres jest
    w jednej z tych domen.

    I prawie zawsze login to nazwa jakiegoś partnera handlowego
    (franczyzobiorcy), a nie marka sklepu, czy choćby firma-właściciel marki.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 10. Data: 2009-05-04 05:50:13
    Temat: Re: poszukujemy pracownikĂłw do obsĹ?ugi emaili
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > kontakt na adres

    > danych
    > ile? ;)

    > złotych,

    > Przypadkiem piramidy finansowe nie są ścigane z urzędu?

    Tak, z urzedu prezydenta.