PracaGrupypl.praca.dyskusje › pierwsza praca a wynagrodzenie

  • 1. Data: 2002-07-31 13:28:06
    Temat: pierwsza praca a wynagrodzenie
    Od: Marta Szepietowska <m...@d...pl>

    Dzien dobry, ostatnio dostalam propozycje pracy jako asystentka dzialu
    handlowego w zagranicznej firmie (25 pracownikow w oddziale w Polsce)
    i zastanawiam sie ile powinna wynosic mniej wiecej pensja brutto/netto
    na takim stanowisku. Dodam moze, ze bylaby to moja pierwsza praca
    (dotychczas mam doswiadczenie zdobyte na praktykach). Przygotowanie
    zawodowe mam dobre (ukonczona szkola - Panstwowe Studium Stenotypii i
    Jezykow Obcych na Ogrodowej w Wawie z ocena b.dobra na dyplomie), dodatkowo
    jestem na 3 roku psychologii.
    Chodzi o prace w Warszawie. Za wszystkie informacje z gory bardzo
    dziekuje.
    Pozdrawiam. M.

  • 2. Data: 2002-07-31 20:15:28
    Temat: Re: pierwsza praca a wynagrodzenie
    Od: "bellboy" <b...@h...pl>

    <Użytkownik > from <m...@d...pl> wrote :

> [...]
    > z ocena b.dobra na dyplomie), dodatkowo jestem na 3 roku
    > psychologii. Chodzi o prace w Warszawie. Za wszystkie informacje z

    1000-1400 PLN na rękę.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 3. Data: 2002-08-01 05:33:25
    Od: "Krzysiek" <K...@D...prv.pl>

    Użytkownik "bellboy" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > 1000-1400 PLN na rękę.
    >
    > --
    a jak zle trafisz to 760 brutto......

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2002-08-01 21:40:02
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > jestem na 3 roku psychologii.
    > Chodzi o prace w Warszawie. Za wszystkie informacje z gory bardzo

    Jeśli firma zagraniczna z Ukrainy, to ze 200 dołłarow cziorno i chwatit.
    A jeśli firma z tysiącletniej Rzeszy, to ze dwa badole na rekę. Twój szef
    będzie zarabiał ze 20 000 złotych