PracaGrupypl.praca.dyskusje › pensja 8-))

  • 11. Data: 2002-09-06 13:36:52
    Temat: Re: pensja 8-))
    Od: Sototh <s...@p...fm>

    dasher wrote (2002-09-06 13:22):
    > PLN - nie jest jednostka miary waluty, jest tylko jej oznaczeniem

    Jak w takim razie jest z dolarami? Czy na oficjalnych dokumentach
    powinienem pisać 20 USD, czy może $20?

    Sototh

  • 12. Data: 2002-09-06 13:51:31
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    d...@g...pl (dasher) wrote in <al9qvo$45d$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >z informacji jakie posiadam (a inforamcje wywodza sie z jednej z wiekszych
    >firm prawniczych w polsce) JEDYNYMI prawidlowymi nazwami do okreslenia
    >pieniadza/waluty polskiej sa:
    >
    >*zloty polski
    >*zloty
    >*skrot: zl
    >
    >nie istnieje skrot PLN

    Oj, wypluj te slowa ! Dziwne informacje posiadasz. WSZYSTKIE miedzynarodowe
    przelewy w zlotowkach "chodza" jednolicie oznaczone kodem waluty "PLN".

    Wojtek

  • 13. Data: 2002-09-06 13:55:04
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    d...@g...pl (dasher) wrote in <ala0gv$1g2$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >moze niejasno sie wypowiedzialem w poprzednim poscie.

    Oj, odpisalem na niego przed przeczytaniem tego. Masz racje, prawidlowy
    zapis np. ceny na czasopismie to np. 5,50 zl - a nie 5,5 PLN. Tak samo jak
    nikt w Stanach nie bedzie operowal skrotem USD - co najwyzej dla oznaczenia o
    jakiego dolara chodzi (USA czy moze Hong Kong ?) mozna korzystac z zapisu
    $5,50 USD czy $5,50 CAD.

    W.

  • 14. Data: 2002-09-06 13:55:48
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    "dasher" <d...@g...pl> wrote in message news:ala4tb$mo9$1@news.tpi.pl...

    > dlatego, ze piatek - to ostatni raz probuje :)
    > zl jest jednostka miary PLN
    > a PLN to nic innego jak pieniadz polski, po prostu pieniadz, zlotowki,
    > kasa...
    > za malo kreatywny dzisiaj jestem, zeby inaczej to tlumaczyc :)
    > i wszystkim obwiniam piatek!
    > pzdrw,
    > dasher

    to co mam zrobic żeby zapisać kwotę np. 6 złotych polskich - tak, aby widać
    było, że to złote, a nie np. EURO.
    Z twojego tłumaczenia wychodzi mi coś na kształt: PLN 6 zl. - IMHO jakaś
    bzdura.

    Andrzej Wilkoszewski

  • 15. Data: 2002-09-06 16:05:00
    Od: "eta" <d...@a...net>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    > d...@g...pl (dasher) wrote in <al9qvo$45d$1@news.tpi.pl>:
    >
    > /ciach.../

    ale przyznacie chyba, ze bardziej logiczne byloby oznaczenie PLZ, na wzór
    USD (US Dollar), CAD (Canadian Dollar itd), SHP (Saint Helena pounds :)
    Skad sie wzial ten skrot PLN - to N to jest od NEW czy od polaNd?

    Z piatkowym pozdrowieniem

    RM

  • 16. Data: 2002-09-06 16:48:05
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    d...@a...net (eta) wrote in <alajlm$aid$1@news.onet.pl>:

    /ciach.../

    >Skad sie wzial ten skrot PLN - to N to jest od NEW czy od polaNd?

    Skrot PLN pojawil sie po denominacji - aby rozroznic stara (PLZ) i
    nowa polska walute. Raczej od "new", ale nie dalbym glowy.

    W.

  • 17. Data: 2002-09-06 19:04:05
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

    > o ile pamietam to PLZ to stare polskie zlote ?
    > 6 PLN / zł pensji.... swietny biznes 8-))

    chyba 60 groszy ;)

    Pozdrawiam
    Pawel Sokolowski

  • 18. Data: 2002-09-07 08:22:24
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Jukowski" <w...@j...com> napisał w wiadomości
    > witam,
    > http://www.xe.com/iso4217.htm

    Też się nie popisali. :-)

    PLN Poland, ***Zlotych ***

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 19. Data: 2002-09-07 12:16:03
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:alcimi$mdm$1@news2.tpi.pl...
    > Użytkownik "Wojciech Jukowski" <w...@j...com> napisał w
    wiadomości

    > Też się nie popisali. :-)
    >
    > PLN Poland, ***Zlotych ***

    Przeciez napisali jak byk : Please note that all currency names below are
    listed in their plural form.

    Lepiej niz Zlotys ....

    --
    Jacek

  • 20. Data: 2002-09-07 19:09:43
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Wojciech Jukowski napisał:
    > witam,

    > http://www.xe.com/iso4217.htm

    Prawnicy są jak widać nie po to, by problemy rozwiązywać, lecz, by je
    tworzyć.

    Pzdr: Dogbert