PracaGrupypl.praca.dyskusjeodprawa › odprawa
  • Data: 2003-03-07 14:01:40
    Temat: odprawa
    Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie dotyczące odprawy, mam nadzieję że pomogą mi Państwo rozwiać
    wątpliwości na ten temat.

    Moja znajoma pracuje w państwowym zakładzie pracy. Własnie niedługo mają
    ogłosić jego likwidację, wejdzie likwidator. I teraz kilka pytań:

    1. Czy obowiązuje normalne wypowiedzenie z pracy + odprawa??
    2. Jeżeli likwidowany pracodawca "przekazuje" swoich pracowników innemu
    zakładowi pracy, czy obowiązuje również wypowiedzenie i odprawa??
    3. Czy istnieje możliwość, że w przypadku "przekazania" pracowników innemu
    zakładowi pracy (zakładając brak wypowiedzenia i odprawy) nowy pracodawca
    może zwolnic pracowników na zasadach "nowych" pracowników, czy z zachowaniem
    stażu pracy z poprzedniego zakładu pracy (tzn. czy będzie ich obowiązywał
    "stary" okres wypowiedzenia i odprawa)??

    Jest to sprawa dość pilna i bardzo prosze o pomoc
    Dziekuje
    Marta