PracaGrupypl.praca.dyskusjeodebranie prowizji › odebranie prowizji
  • Data: 2004-02-04 17:16:21
    Temat: odebranie prowizji
    Od: "moni" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    pracuję w firmie, w ktorej polowe mojej pensji stanowi prowizja. Prowizje
    dostaje od podpisanej umowy. Gdy klient zaplaci pierwsza fakture wyplacana mi
    jest pierwsza rata prowizji, gdy zapłaci druga reszta. I wszytko bylo by dobrze
    gdyby jakis czas temu nie wprowadzono nowej zasady, jezeli klient pzrestanie w
    ciagu pol roku oplacac rachunki prowizja jest nam odbierana. Czy takie cos jest
    zgodne z prawem? Przeciez nie mam zadnego wplywu na to czy czlowiek zaplaci czy
    nie. Rozumiem ze moge nie dostac prowizji jezli podpisze umowe z ewidentnym
    oszustem ktory placic nie ma zamiaru. Jednak jezeli ktos z roznych przyczyn po
    oplaceniu pierwszych 5 rachunkow nie zaplaci 6 to z jakiej racji jest mi to
    potracane z pensji?

    moni