PracaGrupypl.praca.dyskusjeniecodzienna propozycja › niecodzienna propozycja
    From: "Handlowiec" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: niecodzienna propozycja
    Date: Tue, 6 Jul 2004 22:55:22 +0200

    Witam!

    Pare dni temu zarejestrowalem swoje CV w kilku serwisach z ofertami pracy za
    granica. Dzis zadzwonil do mnie konsultant z Melbourne proponujac
    dziewieciomiesieczny kontrakt w Omanie. Stanowisko, to cos w rodzaju
    helpdesku w firmie IT albo Telecom (dokladnie nie wiem). Generalnie dam
    rade, ale jak tu ruszyc tylek do takiego egzotycznego kraju, skoro pare lat
    zylem jezdzac tramwajem 33 do pracy i spowrotem.

    W tym Omanie zyje zaledwie ponad 2 milony mieszkanicow, stolica liczy sobie
    150 tys mieszkancow.
    Temperatura 30-45 stopni, benzyna trzy razy tansza od Coli, religia - Islam,
    zone mozna kupic za kilka wielbladow (jeden kosztuje kilkaset dolarow). Kraj
    zyje glownie z wydobycia ropy naftowej.

    W Wawie nie mam sensownej pracy prawie rok. Prawde powiedziawszy szukalem
    pracy w Anglii i Irlandii w branzy IT. Moja skromna osoba zainteresowaly
    sie cztery firmy (a Polsce zadna), ale to nic pewnego. Tutaj mialbym pewny
    kontrakt.

    Padlo pytanie o "salary" i nie odpowiedziałem na nie. Jutro ma dzownic do
    mnie bezposredni pracodawca. I trzebe bedzie podjąć decyzje...

    Wniosek z mojego trwajacego tydzien szukania pracy przez serwisy
    internetowej jest taki,
    ze praca jest, ale na świecie... bo nawet po zlozeniu aplikacji do firmy
    internetowej w Australii odpisano mi, że nie zatrudnia mnie bo nie jestem na
    miejscu, ale jakbym byl to w kazdej chwili moga znalezc dla mnie taka prace
    lub podobna.

    A mnie sie nie chce wyjedzac z kraju. Zasiedzialem sie, mocno. Ale ile to
    ludzi za chlebem ruszylo za granice...

    Pozdrawiam

    Wieslaw