PracaGrupypl.praca.dyskusje › moze komus prace :)

  • 1. Data: 2004-08-19 20:03:02
    Temat: moze komus prace :)
    Od: "LaToZ" <l...@i...pl>

    WERONA S.A.

    Nr refer. IT.98/FT56
    Stanowisko: Specjalista do spraw IT

    Zadania:
    Zarządzanie strukturą informatyczną w firmie

    Wymagania:
    Administracja siecią LAN, WAN, Wireless LAN, Wireless WAN, programowanie
    C++, Java, Pearl, PHP, pisanie stron w HTML, DHTML, Flash, JavaScript,
    biegła znajomość Linux, Windows 9x/NT/2000/XP/2003, biegła znajomość
    AutoCAD, biegła znajomość języka niemieckiego, angielskiego, francuskiego i
    rosyjskiego w mowie i piśmie.

    Podsumowanie: Wynagrodzenie zależne od efektów pracy. Podstawa wynagrodzenia
    550 zł brutto. Na pierwszy rok umowa zlecenie, po sprawdzeniu się umowa na
    stałe.

    Niezli sa goscie :) Juz sie zglaszam

  • 2. Data: 2004-08-19 20:22:53
    Temat: Re: moze komus prace :)
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "LaToZ" <l...@i...pl> wrote in message
    > Niezli sa goscie :) Juz sie zglaszam
    No dobra to napiszmy zbiorowo i każdy niech napisze w CV wszystko
    (dokładnie) czego oni wymagają :> Jak szaleć to na całego.

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG:
    384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 3. Data: 2004-08-19 21:36:38
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    LaToZ wrote:

> [...]
    > 550 zł brutto. Na pierwszy rok umowa zlecenie, po sprawdzeniu się umowa na

    Może to jakiś kawał ? A może chcą zatrudnić zespół specjalistów tylko im
    się pomyliło ? Albo rzeczywiście szukają omnibusa i im jedno zero na
    końcu kwoty ucięło. (Albo jakąś cyferkę z przodu)
    Osobiście obstawiam kawał.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 4. Data: 2004-08-19 21:52:01
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "Asmodeusz" <c...@n...prv.pl> wrote in message
    > Albo rzeczywiście szukają omnibusa i im jedno zero na
    > końcu kwoty ucięło.
    Najprawdopodbniej dwa zera, ale co zaróżnica :>

  • 5. Data: 2004-08-19 22:12:19
    Od: "Fm" <b...@o...pl>

    Użytkownik "LaToZ" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Niezli sa goscie :) Juz sie zglaszam

    Albo pensje zapomnieli pomnozyc x10, albo przez pospiech wpisali wymagania 3
    pracownikow z roznych dziedzin ktorych poszukuja w jedno miejsce, albo sobie
    kpia. To ostatnie niestety najbardziej prawdopodobne.

    pzdr
    fm

  • 6. Data: 2004-08-20 09:30:01
    Od: "Pawlo" <p...@g...pl>

    Kawał jak nic. Kto by wymagał czterech języków.
    --
    Paweł

  • 7. Data: 2004-08-20 10:46:12
    Od: darek <m...@o...pl>

    LaToZ wrote:

> [...]
    > 550 zł brutto. Na pierwszy rok umowa zlecenie, po sprawdzeniu się umowa na
    A to pech spełniam prawie wszystkie warunki, nie jestem w stanie tylko
    płacić im 550 zł brutto. lol

    pozdrawiam
    darek

  • 8. Data: 2004-08-20 11:01:28
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Podsumowanie: Wynagrodzenie zależne od efektów pracy. Podstawa wynagrodzenia
    > 550 zł brutto. Na pierwszy rok umowa zlecenie, po sprawdzeniu się umowa na
    > stałe.

    A bo to one, Panie, robota szukajom. A te pincet pindziesiunt to na koszta
    oliwienia takiego robotu.
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2004-08-20 12:16:59
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Fm wrote:
> [...]
    > pracownikow z roznych dziedzin ktorych poszukuja w jedno miejsce, albo sobie
    > kpia. To ostatnie niestety najbardziej prawdopodobne.

    nie no..rozwalilo mnie ogloszenie :)
    potrzebuja min. 3 gosci ( LAN/WAN, programista, AutoCAD ) + znajomsc 5
    jezykow ( bo polskieo nie wymienili )
    jako lan/wan to wlasnie..pensja x10...
    ja rozumiem ze jest bezrobocie itp ale to kpina w zywe oczy..

    m.

  • 10. Data: 2004-08-20 15:18:15
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

> [...]
    wynagrodzenia
    > 550 zł brutto. Na pierwszy rok umowa zlecenie, po sprawdzeniu się umowa na

    A moze to praca z gatunku tych na 1/x etatu, gdzie wpada sie
    do firmy raz w tygodniu na pare godzin sprawdzic czy wszystko
    dziala i tego dotyczy podstawa wynagrodzenia, a jak sie cos
    spsuje albo trzeba cos dodac/zmodyfikowac to sie osobna umowe
    o dzielo czy jakos w tym stylu podpisuje?

    Bucz