PracaGrupypl.praca.dyskusje › miejsce pracy

  • 1. Data: 2004-02-13 11:08:32
    Temat: miejsce pracy
    Od: "Artur" <a...@w...antyspam.pl>

    Witam

    Mam pytanie odnośnie miejsca wykonywanej pracy. Czy mając w umowie
    sprecyzowane miejsce pracy pracodawca może bez mojej zgody przenieść mnie do
    pracy w innej miejscowości do oddziału firmy?

    Pozdrawiam

    Artur

  • 2. Data: 2004-02-16 21:17:38
    Temat: Re: miejsce pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 13 Feb 2004 12:08:32 +0100, "Artur"
    <a...@w...antyspam.pl> zakodował:

    >Mam pytanie odnośnie miejsca wykonywanej pracy. Czy mając w umowie
    >sprecyzowane miejsce pracy pracodawca może bez mojej zgody przenieść mnie do
    >pracy w innej miejscowości do oddziału firmy?

    Tak, może oddelegować AFAIR na 3 miesiące.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775