PracaGrupypl.praca.dyskusje › mała fucha dla dobrego grafika

  • 1. Data: 2009-04-06 11:32:39
    Temat: mała fucha dla dobrego grafika
    Od: "Łukasz" <l...@W...gazeta.pl>

    Potrzebuję gościa, który zrobi mi 2-3-minutowy film promujący pewien festiwal
    open air muzyki elektronicznej. Mam mniej więcej wizję jak by to miało
    wyglądać. Muszę mieć coś takiego ale sam nie dam rady, myśle że dobry gość
    zrobi to w 1 dzień i zapłaciłbym adekwatną stawkę do tego nakładu pracy.
    Jeżeli ktoś jest chętny to proszę pisać na priva. Forma prawna rozliczenia jak
    dla mnie dowolna.

  • 2. Data: 2009-04-06 11:33:29
    Temat: Re: mała fucha dla dobrego grafika
    Od: "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz?= <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Jeżeli ktoś jest chętny to proszę pisać na priva. Forma prawna rozliczenia jak

    Osz cholera sorry sorry nie ta grupa. Wielkie sorry.