PracaGrupypl.praca.dyskusje › inż mechanik

  • 1. Data: 2006-04-05 17:12:05
    Temat: inż mechanik
    Od: "van" <v...@v...pl>

    Interesują mnie zarobki na stanowisku 1. konstruktor, 2. szef produkcji. Jak
    kształtują się zarobki na powyższych stanowiskach lub pokrewnych.
    Wykształcenie mechanika i budowa maszyn. Jaką kwotę można negocjować jest to
    firma polska ok. 60 osób. Jeśli ktoś wie jak to się kształtuje w podobnych
    firmach będę wdzięczny za odpowiedzi

  • 2. Data: 2006-04-05 18:10:24
    Temat: Re: inż mechanik
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    van napisał(a):
    > Interesują mnie zarobki na stanowisku 1. konstruktor,

    100 pln - konstruktor haków do wieszaków
    10 000 pln - konstruktor linii technologicznych
    100 000 pln - konstruktor promów kosmicznych

  • 3. Data: 2006-04-05 18:58:21
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    van napisał(a):
> [...]
    > firma polska ok. 60 osób. Jeśli ktoś wie jak to się kształtuje w podobnych
    Normalnie bylaby odpowiedz 10% ceny samochodu... ale z racji tego ze
    coraz wiecej jest pseudo-inteligentow na tym poziomie to mysle ze 5%.
    Hint: popatrz w archiwum jakie informacje powinienes jeszcze podac zeby
    uzyskac konkretna odpowiedz.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-04-05 19:07:00
    Od: "van" <v...@v...pl>

    projektowanie maszyn dla przemysłu spżywczego, transport technolgiczny
    (przenośniki), różnego rodzaju zbiorniki, mieszalniki itp

  • 5. Data: 2006-04-05 19:29:01
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    van napisał(a):
    > projektowanie maszyn dla przemysłu spżywczego, transport technolgiczny
    > (przenośniki), różnego rodzaju zbiorniki, mieszalniki itp
    Juz lepiej. Podaj jeszcze przyblizona lokalizacje oraz (zwlaszcza dla
    konstruktora) doswiadczenie, ew uprawnienia.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl