PracaGrupypl.praca.dyskusje › inter

  • 1. Data: 2005-05-12 08:28:49
    Temat: inter
    Od: "jpt" <j...@g...pl>

    Witam!
    Potrzebuję informacji o firmie INTER-Mobiles
    pozdrawiam
    patryk

  • 2. Data: 2005-05-12 08:48:37
    Temat: Re: inter
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-12, jpt <j...@g...pl> wrote:
    > This is a multi-part message in MIME format.
    >
    > ------=_NextPart_000_0027_01C556DD.628BAFD0
    >

    > Witam!
    > Potrzebuj=EA informacji o firmie INTER-Mobiles
    > pozdrawiam
    > patryk
    Jeśli mogę coś zasugerować - zajrzyj najpierw na grupę pl.news.czytniki
    i tam spytaj jak skonfigurować swój czytnik newsów. A potem zapraszamy
    do poznawania bogactwa ludzkich osobowości w polskim (i nie tylko) usenecie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [17:14] <Sirocco_> Usilowalam przejrzec lastloga ale pogubilam sie
    w dlugosciach penisa dobrze odzywionych szacunkow...

  • 3. Data: 2005-05-12 08:57:16
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Artur R. Czechowski napisał :

> [...]
    > i tam spytaj jak skonfigurować swój czytnik newsów. A potem zapraszamy
    > do poznawania bogactwa ludzkich osobowości w polskim (i nie tylko)

    Po prostu używasz kiepskiego czytnika który jest niekompatybilny z
    zadeklarowanym kodowaniem windy. Proponuje Ci zmianę czytnika, który
    poradzi sobie z kodowaniem bila gejtsa. U mnie żadnych problemów z
    odczytaniem wiadomości nie miałem!
    --
    _____________________________

  • 4. Data: 2005-05-12 09:04:57
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    HERAKLES napisał(a):

    > Po prostu używasz kiepskiego czytnika który jest niekompatybilny z
    > zadeklarowanym kodowaniem windy.

    Najwyraźniej nie zdajesz sobie sprawy z tego, że obowiązującym w pl
    standardem kodowania polskich znaków jest iso-8859-2, a nie windows-1250.

    Proponuje Ci zmianę czytnika, który
    > poradzi sobie z kodowaniem bila gejtsa. U mnie żadnych problemów z
    > odczytaniem wiadomości nie miałem!

    A z przeczytaniem *ze zrozumieniem* np. tego?
    <http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#ogonki>

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 5. Data: 2005-05-12 09:21:33
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-12, HERAKLES <h...@b...pl> wrote:
> [...]
    > zadeklarowanym kodowaniem windy. Proponuje Ci zmianę czytnika, który
    > poradzi sobie z kodowaniem bila gejtsa. U mnie żadnych problemów z
    Ty tak poważnie, czy trollujesz? Bo nie wiem, czy mam tłumaczyć dalej,
    czy od razu splonkować.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://blabluga.hell.pl/irssi-metar/ - aktualna pogoda w Twoim irssi

  • 6. Data: 2005-05-12 09:28:49
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Zbyszek Tuźnik napisał :

> [...]
    >
    > Proponuje Ci zmianę czytnika, który
    >
    > A z przeczytaniem *ze zrozumieniem* np. tego?

    Czy wy naprawdę od ogromnej bandy komputeroodpornych żądacie tego żeby
    wiedzieli co to jest kodowanie? a może będziecie od nich wymagać aby
    wiedzieli co to protokół nntp i jak działa?
    --
    _____________________________

  • 7. Data: 2005-05-12 09:44:44
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-12, HERAKLES <h...@b...pl> wrote:
    > Czy wy naprawdę od ogromnej bandy komputeroodpornych żądacie tego żeby
    > wiedzieli co to jest kodowanie? a może będziecie od nich wymagać aby
    > wiedzieli co to protokół nntp i jak działa?
    Czy to komputer, czy nóż, czy snopowiązałka, z każdego narzędzia należy
    umieć korzystać. W przeciwnym przypadku można zrobić krzywdę sobie oraz
    innym.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Serwer odpowiedział:
    - Mam trzy i pół macha [...]

  • 8. Data: 2005-05-12 10:14:35
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to komputer, czy nóż, czy snopowiązałka, z każdego narzędzia należy
    > umieć korzystać. W przeciwnym przypadku można zrobić krzywdę sobie oraz
    > innym.
    To jest też kwestia pewnych społecznych zasad, które uprzyjemniają
    korzystanie z narzędzia sobie i innym.
    Przykładowo: w dobrej restauracji jeść sztućcami a nie ręcami :) i pić
    koniak z koniakówki a nie musztardówki. Uprzyjemni to pobyt i własny i
    innych.

    Śruby też można odkręcać nożem zamiast śrubokrętem, ale tym drugim trudniej
    wybić oko trzymającemu światło synowi.

    Kable pod napięciem można brać przez izolację lub w zęby. Wiadomo, że 220V
    nie zabija, ale zęby mogą wypaść.

    Nie wierzyć w sens stosowania papieru toaletowego też można, ale ...

    Kwestia pewnego modelu życia, na jaki człowiek się godzi - albo się jest
    kimś, albo sra się na wszystkich i na wszystko - poza społeczeństwem.

  • 9. Data: 2005-05-13 04:31:35
    Od: "Marcin" <y...@o...pl>

    I to sie nazywa pełen profesjonalizm. Człowiek pyta sie o firme, a Panowie
    zaczynają o śrubkach, kablach, grupach dysusyjnych, czytnikach i innych
    pierdołach, które nikogo nie obchodzą.

  • 10. Data: 2005-05-13 07:50:12
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > I to sie nazywa pełen profesjonalizm. Człowiek pyta sie o firme, a Panowie
    > zaczynają o śrubkach, kablach, grupach dysusyjnych, czytnikach i innych
    > pierdołach, które nikogo nie obchodzą.

    Bądź łaskaw skonfigurować swój profefjonalny czytnik prawidłowo, tzn. tak,
    abyś prawidłowo pisał na tą grupę dyskusyjną swoją odpowiedź, bo jak ją
    czytam to mam śrubki i kable w oczach i inne pierdoły też.