PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatycy i szukanie pracy

  • 1. Data: 2005-01-08 21:13:37
    Temat: informatycy i szukanie pracy
    Od: <t...@o...pl>

    Czesc,

    Zastanawia mnie czy wiekszosc osob szukajacych ofert pracy w internecie to
    osoby zwiazane z branza IT?
    Wiadomo ze pracy przez internet szuka kazdy, a mnie ciekawi jaki procent
    stanowia informatycy :)

    Moze ktos sie pochwali swoimi odczuciami lub ma dostep do statystyk na ten
    temat?

  • 2. Data: 2005-01-10 09:03:27
    Temat: Re: informatycy i szukanie pracy
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    t...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > stanowia informatycy :)
    >
    > Moze ktos sie pochwali swoimi odczuciami lub ma dostep do statystyk na ten

    Nie będę sie powtarzał ale informatycy nie szukają pracy przez internet.

  • 3. Data: 2005-01-10 17:22:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2005 10:03:27 +0100, Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >Nie będę sie powtarzał ale informatycy nie szukają pracy przez internet.

    A gdzie szukają? :)

  • 4. Data: 2005-01-11 18:40:28
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    We wiadomosci:c...@s...poczta.onet.pl,
    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisal:
    > Dnia Mon, 10 Jan 2005 10:03:27 +0100, Daniel
    > <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> wklepał(-a):

    > A gdzie szukają? :)

    przez znajomych, albo sa tak dobrzy, ze praca sama ich znajduje ;)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2005-01-12 10:14:25
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Tomasz Jaszowski pisze:

    > przez znajomych, albo sa tak dobrzy, ze praca sama ich znajduje ;)

    Albo też odpowiadają na zgłoszenia z pl.praca.oferowana, albo też
    odpowiadają na ogłoszenia z GazWyba. Albo korzystają z internetowych
    serwisów z ogłoszeniami o pracę.

    Wybacz, ale skąd Ty się urwałeś?

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

    Everything put together, falls apart, sooner or later.

  • 6. Data: 2005-01-12 21:52:32
    Od: "Tomasz" <t...@g...net!!!>

    We wiadomosci:s...@w...hell.pl,
    Miros/law L. Baran <b...@h...pl> napisal:

    > Albo też odpowiadają na zgłoszenia z pl.praca.oferowana, albo też
    > odpowiadają na ogłoszenia z GazWyba. Albo korzystają z internetowych
    > serwisów z ogłoszeniami o pracę.
    >
    > Wybacz, ale skąd Ty się urwałeś?

    z PWr :)

    PS. zwracam uwage na nastepujacy ciag znakow: ';)' ktory pojawil sie na
    koncu mojej wypowiedzi...

    PS2. PWr, dla niezorientowanych, to taka 'nieduza' uczelnia w 'malym'
    miescie ;)

    --
    Tomek