PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile mozna zarobić na sprzedaży papierosów

  • 1. Data: 2004-09-08 20:19:19
    Temat: ile mozna zarobić na sprzedaży papierosów
    Od: "Ewa P." <e...@t...pl>

    Witam :)
    mam pytanie: ile można zarobić na sprzedaży papierosów? jestem ciekawa jakie
    są marże? Może się tym zajmę?proszę o odpowiedzi, za co z góry dziękuję .

  • 2. Data: 2004-09-08 22:33:45
    Temat: Re: ile mozna zarobić na sprzedaży papierosów
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Użytkownik "Ewa P." <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam :)
    > mam pytanie: ile można zarobić na sprzedaży papierosów? jestem ciekawa
    jakie
    > są marże? Może się tym zajmę?proszę o odpowiedzi, za co z góry dziękuję .

    Proponuję wozić do Londynu. Właściciele małych sklepików skupują więc zbyt
    zapewniony. Przebitka to jakieś 300%.
    Maciek

  • 3. Data: 2004-09-09 06:05:04
    Od: "Ewa P." <e...@t...pl>

    Użytkownik "Mmac" <m...@b...com> napisał w wiadomości
    news:cho174 $isq$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    papierosów? jestem ciekawa
    > jakie
    >
    > Proponuję wozić do Londynu. Właściciele małych sklepików

    Witam :)
    Pisze o legalnej działalności, w Polsce

  • 4. Data: 2004-09-09 07:07:30
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    znając polskie realia legalnie w Polsce sie nie dorobisz ;-)

  • 5. Data: 2004-09-09 16:38:35
    Od: "Adam" <...@...c>

    > Witam :)
    > mam pytanie: ile można zarobić na sprzedaży papierosów? jestem ciekawa
    jakie
    > są marże? Może się tym zajmę?proszę o odpowiedzi, za co z góry dziękuję .

    hmmm..przykladowo papierosy Red&White. Cena na paczce:3.55 (powyzej tej ceny
    ne wolno sprzedawac, ponizej jak najbardziej), cena zakupu w hurtowni: 3.16
    (w zaleznosci od hurtowni, wypracowanego rabatu itp..).. Marze, narzut
    przelicz sama..:P
    Oczywiscie,im drozszy papieros, zarabia sie wiecej ..
    Pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2004-09-09 16:40:31
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    > Witam :)
    > Pisze o legalnej działalności, w Polsce
    Przemyśl to jeszcze.
    Maciek

  • 7. Data: 2004-09-09 21:27:13
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Adam wrote:
> [...]
    > przelicz sama..:P
    > Oczywiscie,im drozszy papieros, zarabia sie wiecej ..

    Na pewno nie wolno drożej ? Ostatnio mi sprzedali w jednym punkckie w
    Krakowie prawie 1 zl drożej. Gdy zauważyłem że mi się kwota z paragonu
    nie zgadza z tym czego się spodziewałem odmówili przyjęcia z powrotem.
    Na pewno tak nie wolno ? Jeśli tak to gdzie to zgłosić ?

  • 8. Data: 2004-09-09 21:46:41
    Od: lukz <l...@o...pl>

    Asmodeusz napisał(a):

> [...]
    > nie zgadza z tym czego się spodziewałem odmówili przyjęcia z powrotem.
    > Na pewno tak nie wolno ? Jeśli tak to gdzie to zgłosić ?

    Chyba wolno, bo zdarzalo mi sie kupowac w niektorych knajpach i mieli
    tam przynajmniej 1zl drozej od ceny wydrukowanej na paczce albo i wiecej.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-09-10 07:00:22
    Od: "Mund" <r...@...legnica.pl>

    Użytkownik "lukz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba wolno, bo zdarzalo mi sie kupowac w niektorych knajpach i mieli
    > tam przynajmniej 1zl drozej od ceny wydrukowanej na paczce albo i wiecej.

    W knajpie jest inaczej, bo tam sprzedają wraz usługą.
    I tak jeżeli dostałeś otwartą paczkę (a w większości przypadków tak bywa) to
    wszystko co jest
    ponad cenę na paczce to opłata za usługę otwarcia paczki, a za to mogą brać
    ile im się chce lub ile klient zapłaci :)

    Pozdrawiam
    Mund

  • 10. Data: 2004-09-10 15:10:06
    Od: "Adam" <...@...c>

> [...]
    > nie zgadza z tym czego się spodziewałem odmówili przyjęcia z powrotem.
    > Na pewno tak nie wolno ? Jeśli tak to gdzie to zgłosić ?

    Zakazana jest sprzedaz papierosow w cenie powyzej bitej na opakowaniu. Jesli
    masz paragon, zglos do urzedu skarbowego. Racja jest po twojej
    stronie.Czasem zdarza sie ze kupisz paczke drozej niz na opakowaniu,ale to
    tylko przez nieuwage (lub uwage jesli chce cie oszukac) sprzedajacego..Moze
    sie zdarzyc,ze sprzedawca wykopie jakas paczke w starej cenie z dna
    magazynu,albo po prosrtu zdejmie z wystawy,na ktorej lezala od dluzszego
    czasu i sprzeda ci po nowej cenie,ale to tylko dlatego ze nie zauwazy ze
    jest to stara paczka. Jesli zwrocisz mu uwage ABSOLUTNIE MA OBOWIAZEK ZWROTU
    NADPLACONEJ KWOTY. Za to groza dosyc powazne konsekwencje, gdyz od ceny
    bitej na paczce akcyze placi producent.Jesli ktos sprzedaje papierosy z
    wyzsza cena musi zaplacic dodatkowo podatek akcyzowy(niezaleznie od podatku
    ktory zaplacil producent).Wynosi on 400% ceny detal. wydrukowanej na
    paczce...
    Moze niewiele w przypadku jednej paczki..ale ..