PracaGrupypl.praca.dyskusje › grafik godzin pracy

  • 11. Data: 2003-04-08 21:17:01
    Temat: Re: Odp: grafik godzin pracy
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "michał t" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:b6vbvj$4h3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dzięki za zainteresowanie sprawą, ale doszedłem do wniosku że chyba nie
    > warto drążyć tematu(no chyba że ktoś ma superreceptę:-) ) ,

    Namow kolegow z roku, zeby zamawiali razem z innymi kolegami pizze
    wylacznie w tych godzinach (i naturalnie z twojej pizzerii) gdy ty masz
    dyzur. Naturalnie chodzi o faktyczne zamowienia :)

    A realnie...gdzies sie musisz przygotowac do zajec...mozesz i w tych
    niewykorzystanych godzinach.

    > pozdrowionka
    >
    >Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 12. Data: 2003-04-08 22:27:08
    Temat: Re: Odp: Odp: grafik godzin pracy
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    michał t napisał:

    > Jeżeli dostawałbym konkretną stawkę w miesiącu(niezależnie od tego czy mi
    > każą czekać na pracę czy pracować) to czy sądzisz ,że w ogóle wystartowałbym
    > z takim postem? :-)

    Zbyt dalekie uogolnienie - nie sadze, ale sadzilem ze mozesz miec stawke
    godzinowa i zdaje sie zgadlem czesciowo - masz stawke mieszana -
    godzinowo-akordowa.

    Flyer

  • 13. Data: 2003-04-09 17:07:59
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    Ja mysle ze to jest umowa na AKORD - czyli pewnie ma płacone zan dostawe.
    A to ze nie ma dostaw w danym momencie to juz jest inna sprawa

    Radziłbym aby sie facet dogadal z szefem i uzgodnił zeby mu płacił za
    oczekiwanie na zlecenie + za dostawe

    Ale tutaj jest odwrotnie i juz tu nic nie poradzi.

    Lukas

    www.bankier.pl/sp/tombaj8872