PracaGrupypl.praca.dyskusjeekspresowa zmiana pracy › ekspresowa zmiana pracy
  • Data: 2002-03-02 21:30:05
    Temat: ekspresowa zmiana pracy
    Od: "Tomi" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Potrzebuje sie w trybie ekspresowym zwolnic z pracy (w poniedzialek), zeby
    zaczac nowa prace od wtorku. Mam umowe na czas okreslony, podpisana na 3
    miesiace (od stycznia do konca marca). Na umowie nie mam nic o okresie
    wypowiedzenia. Jesli nie uda mi sie zalatwic tego za porozumienie stron, bo
    to chyba jedyna mozliwosc, co moge zrobic, zeby podjac nowa prace, a
    jednoczesnie wywinac sie z obecnej, ale nie na zasadzie porzucenia pracy.

    Prosze o jakies rady.

    Pozdrawiam - Tomek