PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzial organizacji

  • 1. Data: 2003-09-24 19:45:47
    Temat: dzial organizacji
    Od: "Rybka " <b...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    czy moglby mi ktos pokrotce opisac jak dziala w firmie dzial organizacji ?
    Jakie umiejetnosci, predyspozycie trzeba miec zeby pracowac w takim dziale ?
    Czy konieczne jest jakies kierunkowe wyksztalcenie ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-09-24 22:50:02
    Temat: Re: dzial organizacji
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Wed, 24 Sep 2003 19:45:47 +0000 (UTC), "Rybka "
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >czy moglby mi ktos pokrotce opisac jak dziala w firmie dzial organizacji ?

    Jak sama nazwa wskazuje - organizuje prace calej firmy - mydlo, widlo i powidlo.

    >Jakie umiejetnosci, predyspozycie trzeba miec zeby pracowac w takim dziale ?

    Inteligencje, spryt, szerokie znajomosci, i nie znac slow "nie wiem, nie znam,
    nie umiem" - to chyba dzial wymagajacy najwiekszej elastycznosci - jednego dnia
    kupujesz srajtasme, innego bilet lotniczy dla prezesa a jeszcze innego
    leasingujesz 10 samochodow.

    >Czy konieczne jest jakies kierunkowe wyksztalcenie ?

    Sadze ze akurat w tym dziale bardziej pozadane sa umiejetnosci interpersonalne,
    szybkie przyswjanie wiedzy w nowych zagadnieniach, odpornosc na stres i lubic
    codziennie robic cos innego. Oczywiscie zazwyczaj wymagane sa dobra obsluga
    komputera i znajomosc jezyka - najczesciej angielskiego.

    Inna sprawa ze moze to byc mala firemka i dzial organizacji bedzie zajmowal sie
    kombinowaniem gdzie kupic olowek o grosz taniej.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 3. Data: 2003-09-25 06:22:58
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "Rybka " <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ?
    > Czy konieczne jest jakies kierunkowe wyksztalcenie ?

    Dział organizacji zależnie od struktury firmy zajmować może się również
    przygotowaniem zarządzeń dyrektora/prezesa, regulaminów instrukcji ,
    informacji i opinii prawnych - wtedy w dziale zatrudniony jest prawnik.
    W zakresie czynności każdego działu w każdej firmie znajduje się coś
    zupełnie innego - niestety
    JO

  • 4. Data: 2003-09-25 21:09:38
    Od: "Rybka " <b...@N...gazeta.pl>

    Bardzo Wam dziekuje za odpowiedzi ! Wlasnie takich informacji potrzebowalam.

    Pozdrawiam!