PracaGrupypl.praca.dyskusje › dołaczanie do CV próbki swoich możliwości?

  • 1. Data: 2004-06-22 08:58:24
    Temat: dołaczanie do CV próbki swoich możliwości?
    Od: "Krzysiek " <k...@g...pl>

    Witam!

    Jak wygląda sprawa z dołączaniem do CV próbek swoich możliwości? czy cos
    takiego jest dopuszczalne? i czy stosuje sie cos takiego?

    Z góry wielkie dzieki

  • 2. Data: 2004-06-22 09:14:01
    Temat: Re: dołaczanie do CV próbki swoich możliwości?
    Od: "Krzysiek Kwiatek" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> napisał(a):

    > Zastanawiam się jak do takiego cv dołączyć próbki swoich możliwości
    > sprzedażowych :)))

    Mam na mysli próbki graficzne :)

  • 3. Data: 2004-06-22 09:14:46
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    --
    KingAM

    'just one year of love is better than a lifetime alone'
    * freddie mercury*

  • 4. Data: 2004-06-22 09:15:20
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <kali@podkreslonewp._pl>

    Użytkownik Krzysiek Kwiatek napisał:

    > Mam na mysli próbki graficzne :)

    To sie portfolio mazywa.
    Zwierz ow wystepuje zwykle w postaci drukowanej lub na CD. Ostatnio
    coraz czesciej w postaci prostego linku do www.

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak

  • 5. Data: 2004-06-22 16:50:36
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Jak wygląda sprawa z dołączaniem do CV próbek swoich możliwości? czy cos
    > takiego jest dopuszczalne? i czy stosuje sie cos takiego?

    Ja to stosuje. Zajmuje sie wyrobem trumien.

    F.M.T ;-)