PracaGrupypl.praca.dyskusje › dla wszystkich szukajacych pracy PROMOCJA ;-)

  • 1. Data: 2004-02-23 21:41:33
    Temat: dla wszystkich szukajacych pracy PROMOCJA ;-)
    Od: "yack" <y...@p...onet.pl>

    Grupy ze slowkiem "praca" w nazwie darze sczegolnym sentymentem, poniewaz
    przegladalem je, jak wiekszosc z Was kilka, kilkanascie, kilkadziesiat razy
    ... dziennie.
    Dziesiatki moich maili z cv itp przynioslo tak mizerny sqtek, ze po prostu
    wzialem sprawy w swoje rece i ... jakos krece ;-).
    Wspolnie z moja gruba zona wzielismy sie z zyciem za bary i ... wychodzi. Ja
    skladam komputerki, gruba prowadzi ksiegowosc. Ostatnio, jakies 3 mies. temu
    zaczelismy sie przypadkowo "bawic" w tworzenie multimedialnych prezentacji,
    glownie po to zeby sie jakos od konkurencji odrozniac.
    I wiecie co? Doszlismy do wniosku, ze zadna ulotka, czy folderek nie jest w
    stanie zrobic takiego wrazenia jak wydrukowana w formie wizytowki plytka CD
    zawierajaca prezentacje naszych komputerkow. Znakomita wiekszosc ludziskow z
    firm, ktore odwiedzilismy i zostawialismy nasze CD pytala, gdzie je mozna
    zrobic i ile to kosztuje ;-). No i teraz czasami sprzedajemy komputerki, bo
    na zmiane dziergamy prezentacje ;-).
    I tu pomysl dla Was - moze zeby sie jakos odroznic od "reszty" nalezaloby
    zalaczyc do zostawianego w jakiejs firmie cv atrakcyjnie graficznie
    wygladajaca wizytowke CD z autoprezentacja? Moze nauczyc sie tworzenia
    takich prezentacji i zrobic sobie z tego wlasny biznesik? Rynek na to jest
    OGROMNY!!
    Dla wszystkich takich osob przygotowalismy e-booka wystawianego na allegro w
    cenie 12.99 za plytke. Ale jesli ktos z szanownych grupowiczow, napisze do
    nas fajowego mailika, to obiecuje sprzedac caly zestawik za 6 zlotych.
    Za cene 2 piw mozna zdobyc wiedze warta duuuuzo duuuzo kasy.
    Link do naszej aukcji:
    Pamietaj, napiszesz do mnie, ze szukasz pracy i sprzedam Ci plytke nie za
    12.99 tylko za 6.
    Pozdrowionka i powodzonka w szukaniu pracy ;-)
    Yack

  • 2. Data: 2004-02-23 21:54:21
    Temat: Re: dla wszystkich szukajacych pracy PROMOCJA ;-)
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Link do naszej aukcji:

    hehe
    Tak się dobrze zaczęło, by na koniec okazać się normalnym spamem.
    Wiem, że czerwona gwiazdka, to niewiele, ale nie szkoda Ci jej? Wystarczy,
    że ktoś się wkurzy i podkabluje Cię do admina, że spamujesz grupy
    dyskusyjne.

    Może podeślesz mi swoją płytkę z prezentacją swojej firmy? Przekonasz mnie,
    że to nie bajer.
    Ebokiem nie jestem zainteresowany, ale komputerem może...

    Tomek

  • 3. Data: 2004-02-23 22:04:49
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "yack" <y...@p...onet.pl> wrote in message
    > Za cene 2 piw mozna zdobyc wiedze warta duuuuzo duuuzo kasy.

    a ja mam dla Ciebie wiedze, ktora moge Ci dac za darmo. Chcesz ?
    I to jest wiedza bardzo cenna, mowi np. o tym, ze nie wolno aukcji allegro
    reklamowac w taki sposob jaki Ty to robisz. po 2 mowi ze SPAM to zlo. jest
    tez wiele innych ciekawych zapiskow... naprawde kopalnia zlota.
    mikl

  • 4. Data: 2004-02-23 22:22:31
    Od: "yack" <y...@p...onet.pl>

    oki przepraszam. nie wiedzialem ze nie mozna reklamowac aukcji - tyle tu
    tego...
    Jezeli kogos moja karalna niewiedza dotknela - prosze o wybaczenie.
    Dzieki za uwagi i pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-02-23 22:59:33
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-23 23:22, Użytkownik yack napisał:

    > oki przepraszam. nie wiedzialem ze nie mozna reklamowac aukcji - tyle tu
    > tego...
    > Jezeli kogos moja karalna niewiedza dotknela - prosze o wybaczenie.
    > Dzieki za uwagi i pozdrawiam

    Ty nie przepraszaj, tylko anuluj swoją wiadomość z grupy

    --
    Witiia