PracaGrupypl.praca.dyskusje › co ze skoczkami???

  • 1. Data: 2002-07-14 23:13:26
    Temat: co ze skoczkami???
    Od: "Sebek" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Cze All. Firma w której koduję plajtuje. Zmieniałem pracę do tej pory 6 razy
    w ciągu 5 lat jako programista. Jak teraz z koderami??? Wyłączam już firmy:
    MatrixPL, Infocorp, Softbank S.A., Siemens Sp. z o.o., Datacom Software Sp. z
    o.o., Atemis. ostatni miesiąc pensji 7 tys. zł. Liczę już 23 Niedziele Palmowe
    Po topikach widzę, że ciężko już takie pensje uzyskać. Sam zauważam lekką
    stagnację w branży i zniechęcenie. Co inni programiści-jumperzy na to? Ile
    zawołać za głowę??? Przymierzam się do Prokomu. I jeszcze jedno - mam tylko
    podstawówkę w papierach :(, nie dlatego, że jestem niewykształconym głąbem,
    ale dlatego, że jestem nałogowym koderem i nie chciało mi się uczyć w
    technikum elektronicznym bo mnie nudzili teoretycy - nauczyciele. Do tej pory
    nikt mnie nie pytał o dyplom - praktyczne umiejętności mam często większe niż
    doświadczeni koderzy po PW. Czy teraz przy tej całej stagnacji dobór
    programistów jest jak dawniej, czy też poza doświadczeniem pytają o papier???

    Z góry dzięki za info. Sebek

  • 2. Data: 2002-07-15 08:48:59
    Temat: Re: co ze skoczkami???
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc.
    Polecam farmakoterapie...
    Oczywiscie na maniakalne gawedziarstwo :PPPP

    Pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2002-07-15 09:06:53
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > mam tylko
    > podstawówkę w papierach :(, nie dlatego, że jestem niewykształconym
    głąbem,
    > ale dlatego, że jestem nałogowym koderem

    niezly z Ciebie "aparat" Sebek - prawdziwy pasjonat (chyba)
    zycze powodzenia
    M.