PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezplatna praktyka - UMOWA?

  • 1. Data: 2006-08-02 23:22:23
    Temat: bezplatna praktyka - UMOWA?
    Od: m...@o...pl

    witam,

    mam male pytanie do Was, czy moglibyscie mi wskazac gdzies np w
    necie wzory umów, które ja jako firma bym podpisywala ze studentem
    przyjetym na bezplatna praktyke? Lub np wytyczne dotyczace tego
    typu wspólpracy.

    nie za bardzo wiem gdzie tego szukac, a nie watpie ze Wy sie
    jakos bardziej w tym orientujecie...

    pzdr
    Lamia_

  • 2. Data: 2006-08-03 06:00:55
    Temat: Re: bezplatna praktyka - UMOWA?
    Od: "anonim" <z...@a...to>

    Uzytkownik <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    zobacz np tu:
    http://www.eti.pg.gda.pl/studenci/praktyki/#dokument

  • 3. Data: 2006-08-03 16:52:14
    Od: "chojny" <c...@i...pl>

> [...]
    > typu wspólpracy.
    > nie za bardzo wiem gdzie tego szukac, a nie watpie ze Wy sie

    Na wydziale ETI Politechniki Gdanskiej obowiazuja takie dokumenty (na samym
    dole strony):
    http://www.eti.pg.gda.pl/studenci/praktyki/#dokument

    Przez caly okres studiow obowiazuja dwie praktyki: programowa i dyplomowa
    (kazda 4tyg). Moze byc ona zarowno w bezplatna jak i platna. Bezplatna musi
    byc zawarta przed rozpoczeciem praktyki i musi byc podpisana umowa pomiedzy
    uczelnia a firma.
    To tak w duzym skrocie, wiecej informacji znajdziec na tej stronce.

    pozdrawiam
    chojny

  • 4. Data: 2006-08-03 18:03:16
    Od: rjak <x...@o...pl>

    m...@o...pl wrote:

> [...]
    > necie wzory umów, które ja jako firma bym podpisywala ze studentem
    > przyjetym na bezplatna praktyke? Lub np wytyczne dotyczace tego

    Zależy, czy uczelnię chcesz w to mieszać (lub też czy praktykodawca chce) -
    przykład z PW: http://staff.elka.pw.edu.pl/~jkalenik/Praktyki.htm

    --
    http://blog.hulboj.org

  • 5. Data: 2006-08-03 19:45:13
    Od: m...@o...pl

    rjak napisał(a):

    > Zależy, czy uczelnię chcesz w to mieszać (lub też czy praktykodawca chce) -
    > przykład z PW: http://staff.elka.pw.edu.pl/~jkalenik/Praktyki.htm
    >
    > --
    > http://blog.hulboj.org

    no właśnie chodzi mi o praktykę, w którą nie wciągam w ogóle
    uczelni.
    dodatkowym info może być fakt, że praktyka odbywa się w fundacji.

    pomóżcie mi, bo mam niezłego zonka.

    Lamia_

  • 6. Data: 2006-08-03 21:18:48
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    m...@o...pl napisał(a):

    > no właśnie chodzi mi o praktykę, w którą nie wciągam w ogóle
    > uczelni.
    > dodatkowym info może być fakt, że praktyka odbywa się w fundacji.
    A nie mozecie spisac Umowy Zlecenia (gdzie zleceniobiorca zrzeka sie z
    wynagrodzenia) ?

    Pozdrawiam...

  • 7. Data: 2006-08-05 19:42:14
    Od: m...@o...pl

    Dariusz Tarczoń napisał(a):

    > A nie mozecie spisac Umowy Zlecenia (gdzie zleceniobiorca zrzeka sie z
    > wynagrodzenia) ?
    >
    > Pozdrawiam...

    hm no właśnie istotne jest to, by osoba, z którą podpisze się
    umowę była nazwana PRAKTYKANTEM i odbywała PRAKTYKĘ

    Lamia_