PracaGrupypl.praca.dyskusje › au pair - co radzicie?

  • 1. Data: 2005-02-24 19:01:50
    Temat: au pair - co radzicie?
    Od: FoRK <fork@USUN_TOtlen.pl>

    Witam!
    Moja dziewczyna planuje wyjechac na 3 miesiace (lipiec, sierpien,
    wrzesien) do Wielkiej Brytanii (najchetniej jednak Anglii) jako au pair.
    Wstepnie znalazla biuro MIKROSERWIS w Krakowie (w intercie znalazlem o
    nim duzo pozytywnych opinii). Czy ktos korzystal z ich uslug i moze cos
    na ten temat powiedziec?
    Gdzies czytalem (nie, wiem czy to prawda), ze w UK biurom au pair placa
    rodziny za znalezienie chetnych, a nie same au-pairki. Ile w tym prawdy?
    Moze ktos moglby polecic jakies biuro w UK lub Polsce oprocz Mikroserwisu?
    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi!

    Pozdrawiam

    FoRK

    PS. Prosilbym rowniez o jakies dodatkowe ogolne sugestie dot. au-pair
    (na co uwazac itp.).