-
1. Data: 2004-09-03 12:56:25
Temat: asystentka, sekretarka w Krakowie
Od: "Bartek" <m...@g...pl>
Witam
Szukam pracy jako asystentka lub sekretarka w Krakowie.
Mam doświadczenie w pracy na stanowisku specjalistka ds. promocji/ hostessa,
sekretarka / referent ds. biura,
office manage / specjalista ds. ubezpieczeń grupowych, unit
manager.Ukończony kurs sekretarsko-asystencki (SBiJO),
kurs z technik sprzedaży(Norwich Union), licencje KNUiFE, prawo jazdy kat.
B, angielski na poziomie komunikatywnym.
Znajomość pakietów microsoft office: word, excell. Ukończone Studium
Psychologiczno-Socjologiczne specjalizacja:
Zarządzanie personelem, obecnie (studia zaoczne) Krakowska Szkoła Wyższa,
kierunek Politologia,
Specjalizacja: Komunikacja Społeczna. Jestem osobą komunikatywną, uczciwą,
asertywną, punktualną, rzetelną.
Zainteresowanym prześle cv.
Izabela Rutkowska
tel. 509 266 336
mail: i...@p...fm
Najnowsze w dziale Praca
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024