PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Żywiec => Administrator Windows / Inżynier systemowy <=

  • 1. Data: 2020-09-16 10:00:04
    Temat: Żywiec => Administrator Windows / Inżynier systemowy <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Zaczynali 25 lat temu - jako jednoosobowa działalność
    gospodarcza, bez kapitału zakładowego i bez majątku, za to z
    mnóstwem energii i pasją do nowych technologii. Z dnia na dzień
    firma rosła - przybywało nowych Klientów, a rynek chłonął
    usługi jak gąbka. Zatrudniali kolejnych specjalistów, otwierali
    kolejne oddziały, wzbogacali portfolio o nowe rozwiązania,
    wreszcie kształtowali pozycję firmy jako jednego z liderów
    polskiego rynku ICT.

    Dynamiczny rozwój i wzrost zainteresowania odbiorców wysoką
    jakością oferowanych usług i produktów skutkowały utworzeniem
    wyspecjalizowanych centrów kompetencyjnych - oddziałów firmy
    zlokalizowanych w Katowicach, Wrocławiu oraz Warszawie.

    Obecnie do śląskiego oddziału poszukują osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Administrator Windows / Inżynier systemowy
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Administracja i troubleshooting w zakresie systemów serwerowych
    Microsoft Windows
    * Projektowanie, implementacja i zarządzanie środowiskami
    wirtualnymi opartymi o Hyper-V
    * Projektowanie i wdrażanie Active Directory - w tym znajomość
    metod migracji między domenami, łączenia domen, zarządzania
    uprawnieniami
    * Instalacja i konfiguracja MS Exchange
    * Infrastruktura Klucza Prywatnego (PKI) w oparciu o rozwiązania
    Microsoft
    * Implementacja produktów: System Center (SCOM, SCCM, itp.), Exchange
    2013/2016/2019, MS SQL, ISA wraz z wiedzą administracyjną
    * Usługi DNS, DHCP, IIS
    * Posługiwanie się konsolą PowerShell na poziomie zaawansowanym
    (umiejętność pisania skryptów)
    * Współpraca z Działem Handlowym w zakresie projektowania,
    implementacji oraz utrzymania bieżących projektów Data Center
    * Projektowanie i wdrażanie rozwiązań zgodnie z dokumentacją
    * Bieżąca obsługa środowisk Klientów

    ***** Nasze wymagania:

    * 5 lat doświadczenia w administracji Windows
    * <strong>Zaawansowana administracja Active Directory i MS Exchange
    * Doświadczenie lub znajomość rozwiązań HA (np.: działanie,
    projektowanie)</strong>
    * Praktyczne umiejętności związane z zakresem obowiązków
    ** systemy serwerowe Microsoft Windows
    ** środowiska wirtualne oparte o Hyper-V
    ** usługi DNS, DHCP, IIS
    ** bardzo dobra znajomość PowerShell
    ** MS SQL, ISA wraz z wiedzą administracyjną
    * Doświadczenie w pracy z rozwiązaniami z zakresu przechowywania i
    ochrony danych (macierze, systemy backupu, etc.)
    * Dobra znajomość rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT
    * Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość rozwiązań z zakresu wirtualizacji (VMware, KVM)
    * Posiadanie aktualnych certyfikatów z zakresów wymienionych
    powyżej

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy
    * Dodatkową premię za produktywność
    * Elastyczną formę współpracy - B2B bądź umowę o pracę
    * Możliwość częściowej pracy zdalnej (2 dni na miejscu, 3 dni
    home-office)
    * Udział w ciekawych, referencyjnych projektach
    * Ubezpieczenie na życie
    * Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
    * Długoterminową współpracę

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2009