PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana bezposredniego przelozonego

  • 1. Data: 2006-04-25 18:28:06
    Temat: Zmiana bezposredniego przelozonego
    Od: "tylko_ja" <onlyme@[rem].cba.pl>

    Witam....

    Zalozmy ze jest taka sytuacja:

    - jest sobie pracownik - dzial np. produkcja, ktorego bezposrednim
    przelozonym jest Kierownik Produkcji i Mtu (jedna osoba)
    - w miedzyczasie do dzialu zatrudniony zostaje na stanowisko Kierownika
    Operacyjnego pewna osoba (ktora jest nad kierownikiem P. i Mtu)
    - kierownik Produckji i Mtu zwalnia sie a na jago miejsce nikt nie
    przychodzi - zalozmy ze ten etat zostal zlikwidowany
    Teraz pytanie:
    - kto jest bezposrednim przelozonym w/w pracownika produckji jesli jak juz
    pisalem bezposrednim przelozonym tego pracownika byl Kierownik Procukcji i
    Mtu
    - czy kadry musza takiemu pracownikowi dac jakies pismo o zmianie
    przelozonego? - zakladajac ze w umowie o prace byla zawarta informacja dot.
    tego kto jest przelozonym...
    - czy jest jaki przepis ktory to reguluje?

  • 2. Data: 2006-04-25 21:23:50
    Temat: Re: Zmiana bezposredniego przelozonego
    Od: "Kamil S." <k...@w...pl>

    Użytkownik "tylko_ja" <onlyme@[rem].cba.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dot. tego kto jest przelozonym...
    > - czy jest jaki przepis ktory to reguluje?

    Wg mnie przełożonym zostaje przełożony byłego kierownika i tak pozostaje do
    momentu kiedy nie znajdzie się następca bądź nie zmieni się schemat
    organizacyjny firmy. Nie wiązałbym tego ze zmianą umowy.