PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudniają czy nie ????

  • 1. Data: 2005-01-24 13:06:00
    Temat: Zatrudniają czy nie ????
    Od: Tommy <y...@o...pl>

    Witam !!!!
    Mam pytanie zarówno Volkswagen jak i Bridgestone
    w Poznaniu ogłaszają, że poszukują kandydatów
    na nowe stanowiska, ale jak słyszę od moich znajomych
    to nie ma praktycznej możliwości się tam dostać.
    Jak to w końcu jest? Spełniasz wszystkie wymagania
    i co: d..a !!!!
    --
    "Jestem mały ale rosnę w siłę"
    Tommy

  • 2. Data: 2005-01-24 14:27:41
    Temat: Re: Zatrudniają czy nie ????
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tommy <y...@o...pl> wrote:
> [...]
    > to nie ma praktycznej możliwości się tam dostać.
    > Jak to w końcu jest? Spełniasz wszystkie wymagania

    Jesli stanowisk jest malo, a kandydatow duzo i niektorzy maja plecy - to
    jak myslisz?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-25 05:56:49
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

> [...]
    > to nie ma praktycznej możliwości się tam dostać.
    > Jak to w końcu jest? Spełniasz wszystkie wymagania

    Znajomy dostał się dopracy w grudniu do Bridgestona bez żadnych pleców i bez
    praktyki (od razu po szkole), więc trzeba chyba zrobić dobre wrażenie i mieć
    trochę szcześcia.

  • 4. Data: 2005-01-25 09:10:48
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <zne23y1zbrwx.u8gx8fuizgon$.dlg@40tude.net> Tommy <y...@o...pl> writes:
> [...]

    >na nowe stanowiska, ale jak słyszę od moich znajomych
    >to nie ma praktycznej możliwości się tam dostać.

    Pewnie zatrudniaja "swoich" a ogloszenie to dupochron zeby sie nikt nie
    czepial kogo zatrudniaja.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 5. Data: 2005-01-25 09:16:56
    Od: e...@o...pl

    > Niestety dostać się do tego srodowiska zawodowego jest trudno bez pleców i
    doświadczenia. Jeżeli ktoś np. pisze, że kolega dostał sie tak zwyczajnie bez
    pomocy i bez doswiadczenia zaraz po szkole to raczej nie jest to prawdą -
    przecież nie przyzna się,że ktoś mu załatwił, bo koledzy będą na niego krzywo
    patrzeć, bo pewnie sami mają kłopot ze znalezieniem czegoś sensownego.

    pozdr.

    E.