PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za starzy aby pracowac!

  • 1. Data: 2010-08-24 17:24:03
    Temat: Re: Za starzy aby pracowac!
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Micha Ryzu" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i50u1b$rmp$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem jak Wy ale ja tej kobiecie wogole sie nie dziwie.
    >
    > http://mariola.forum-polska.com/za-stara-aby-pracowa

    skąd wiesz, że w jej przypadku problemem jest wiek? Autorka tylko "ma
    wrażenie", że o to chodzi - a źródło problemów ze znalezieniem pracy może
    być zupełnie inne.

    e.

  • 2. Data: 2010-08-24 17:33:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i50u1b$rmp$1@inews.gazeta.pl Micha Ryzu
    <m...@g...pl> pisze:

    > Nie wiem jak Wy ale ja tej kobiecie wogole sie nie dziwie.
    > http://mariola.forum-polska.com/za-stara-aby-pracowa
    A ja i owszem.
    Uważa się za doświadczoną, a rozsyła CV.
    I to ile?! Prawie 130 w 9 miesięcy!
    Przecież to ponad 14 na miesiąc, pisemko co drugi dzień.
    Dostając odprawę przez 9 miechów jeszcze nie skumała, że źle robi.
    Ale dziwi się, że jej przyłaszanie się o robotę nie skutkuje.
    W dodatku przywykła do stanowiska kierowniczego - o ho ho, czyli bycia
    zwierzchnikiem.
    Podywaguję teraz nieco - ciekawe jak wtedy, gdy była pewna swego traktowała
    podwładnych? Może po prostu sprawiedliwości stało się zadość?
    A w małym barze-garkuchni koło mojej roboty jest na szybie ogłoszenie "panią
    do lepienia pierogów przyjmę od zaraz".
    Praca jest.

    > Ludzie z Human Resources
    Jacy "ludzie z HR"?
    Skąd tam ludzie?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2010-08-24 19:25:29
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 19:33:22 +0200, Jotte napisał(a):
    > A ja i owszem.
    > Uważa się za doświadczoną, a rozsyła CV.

    A to teraz nie wysyła się już CV?
    Co więc w takim razie jest na topie?

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 4. Data: 2010-08-24 19:30:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:b39aw7attnq7$.dlg@localhost.localdomain Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    > A to teraz nie wysyła się już CV?
    Zakazu nie ma.
    Można także wysłać kwiaty, czekoladki i laurkę

    > Co więc w takim razie jest na topie?
    Nie mam pojęcia.
    Nie mam doświadczenia w szmaceniu się.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2010-08-24 23:14:07
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.08.2010 Micha Ryzu <m...@g...pl> napisał/a:
    > Nie wiem jak Wy ale ja tej kobiecie wogole sie nie dziwie.

    A ja tak.

    > http://mariola.forum-polska.com/za-stara-aby-pracowa

    Szuka pracy w ogóle, czy tam gdzie niestety trzeba typowo wchodzić
    po szczeblach od zera w każdej kolejnej firmie? Bo takich stanowisk
    z wolnej ręki to jest kilka w roku, a i tak głównie zarezerwowanych
    dla topmanagerów podkupionych od konkurencji itp, a nie dla cv z
    ulicy.

    > Ludzie z Human Resources staja sie naprawde wybredni jesli chodzi o
    > pewne sprawy.

    Wyślij cv o fotel prezesa do wszystkich SA z GW, ciekawe ile dostaniesz
    odpowiedzi :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 7. Data: 2010-08-25 06:06:24
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 21:30:57 +0200, Jotte napisał(a):
    > Zakazu nie ma.
    > Można także wysłać kwiaty, czekoladki i laurkę

    A, czyli nie widzisz różnicy między jednym a drugim. Cóż - bywa.

    > Nie mam pojęcia.
    > Nie mam doświadczenia w szmaceniu się.

    Brawo, arogancja 12 w skali 1-10.
    Znaczy, szmata totalna szmacić się nie ma potrzeby...

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 8. Data: 2010-08-25 06:45:05
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W dodatku przywykła do stanowiska kierowniczego - o ho ho, czyli bycia
    > zwierzchnikiem.

    "Mąż jest z zawodu dyrektorem" :P

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 9. Data: 2010-08-25 07:09:52
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > W dodatku przywykła do stanowiska kierowniczego - o ho ho, czyli bycia
    > zwierzchnikiem.

    I co w tym złego? Dziwnym byłoby gdyby jako osoba z doświadczeniem
    kierowniczym szukała pracy na stanowisku sprzątaczki.

> [...]
    > A w małym barze-garkuchni koło mojej roboty jest na szybie ogłoszenie
    > "panią do lepienia pierogów przyjmę od zaraz".

    No patrz Pan. Nic tylko brać taką pracę, pewnie kolejka chętnych się dobija,
    ale CV i LM mają nieatrakcyjnie napisane. Ty byś wziął taką pracę? Ja nie.
    Szmaceniem się jest branie jakiejkolwiek roboty na jakichkolwiek warunkach a
    nie szukanie zajęcia zgodnego z doświadczeniem i spełniającego ambicje
    kandydata.

    Dla utyskujących:
    W opraciu o wałsne doświadczenia powiem, że dwa razy stanowisko
    kierownicze: raz szefa produkcji w sp. z o.o. a raz dyrektora operacyjnego w
    SA dostałem z ogłoszenia z Wyborczej bez żadnych koneksji czy znajomości.
    Moja koleżanka podobnie. Po kilku latach użerania się z własną DG trafiła na
    stanowisko dyrektorskie w dużej firmie z norweskim kapitałem. Po dwóch
    latach pracy weszła do zarządu.
    Nie jest tak tragicznie jak się wydaje i prędzej czy później trafi się
    zgodnie ze swoimi oczekiwaniami trzeba być tylko trochę elastycznym,
    asertywnym, umieć pisać dokumenty i widzieć przede wszystkim możliwości a
    nie ograniczenia.
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2010-08-25 10:45:06
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 24.08.2010 19:33, Jotte pisze:
    > Uważa się za doświadczoną, a rozsyła CV.

    A jak firma, w ogloszeniu podaje, zeby wyslac
    CV oraz LM - to jak nalezy poprawnie zinterpretowac
    taki zapis? Co im wyslac?

    Pozdrawiam,
    Wojtek