PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysyłanie CV e-mailem

  • 1. Data: 2003-09-01 08:09:35
    Temat: Wysyłanie CV e-mailem
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Może to zabrzmi banalnie ale załączając do e-maila list motywacyjny i CV
    może się zdarzyć że np. outlook wykasuje te dokumenty z załącznika z
    przyczyn bezpieczeństwa.Więc czy wysyłając takie dokumenty dopuszcza się
    możliwość wpisywania treści listu i CV w treści mail. Jak to powinno
    najlepiej wyglądać.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-01 08:34:53
    Temat: Re: Wysyłanie CV e-mailem
    Od: "Toshi" <bonza[spam]@wp.pl>

    Arek napisał(a) w wiadomości: ...
    >Może to zabrzmi banalnie ale załączając do e-maila list motywacyjny i CV
    >może się zdarzyć że np. outlook wykasuje te dokumenty z załącznika z
    >przyczyn bezpieczeństwa.Więc czy wysyłając takie dokumenty
    Czesc!
    To kwestia ustawienia outlooka. wazne jest abys dobre wrazenie na
    potencjalnym pracodawcy zrobil, wiec musi to wszystko estetycznie
    wygladac...

    Toshi
    pager 0642299084
    http://www.kaizen.cracow.pl
    icq 172046816; gg 5358021

  • 3. Data: 2003-09-01 22:14:05
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Arek napisał:

> [...]
    > przyczyn bezpieczeństwa.Więc czy wysyłając takie dokumenty dopuszcza się
    > możliwość wpisywania treści listu i CV w treści mail. Jak to powinno

    Nie wiem, czy kiedykolwiek spotkało to moją aplikację, ale zawsze w
    treści listu piszę swoje dane adresowe, a poniżej formułkę o przesyłaniu
    dokumentów w odpowiedzi na ogłoszenie itd. - jak wykasuje i trafi na
    takiego co mu nie zależy, to pewnie znać nie da, ale pytanie, czy jest
    sens aplikować do takiego, co mu nie zależy? ;)

    Flyer