PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymiar urlopu w nowym roku ... › Wymiar urlopu w nowym roku ...
  • Data: 2004-02-03 10:38:42
    Temat: Wymiar urlopu w nowym roku ...
    Od: "Incasmin" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taką sprawę: zatrudniłem sie w firmie od wrzesnia 2003.
    Teraz jest styczen 2004 i pytanie: ile mogę wziąść urlopu?
    Załóżmy że wraz z początkiem 2004 nabyłem prawo do 20 dni.
    I teraz czy jest tak że mam prawo wybrać w styczniu tylko 20/12 * 1 dnia
    (zaokrąglając w górę) czy też mam prawo pójść na 20 dniowy urlop?
    Byłbym wdzięczny za podanie paragrafu, który to ustala - sam się wczytywałem
    w ten najnowszy kodeks pracy i jest to jasno i wyraźnie określone tylko dla
    tego roku w którym przyjąłem się do pracy. Na temat następnego roku jest
    tylko informacja ze nabywam prawo do pełnego urlopu, ale nigdzie nie ma
    jasnej
    odpowiedzi na powyższe pytanie.

    Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź.

    I.