PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do Londynu › Wyjazd do Londynu
    From: kamil51 <n...@s...mnie>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wyjazd do Londynu
    Date: Tue, 08 Jun 2004 00:02:19 +0200

    witam,
    w najbliższe wakacje mam zamiar wyjechać do Londynu. Wyjazd bylby prawie
    calkowicie "na zywiol". Mieszkanie zalatwilbym przez internet. Chcialbym
    tam znalezc jakas prace (w barze, na zmywaku etc), najlepiej chodzac po
    miescie i sie pytajac. Podroz bylaby autokarem (z Orbisu czy cos;
    jeszcze nie wiem dokladnie). Jako, ze mam dopiero 17 lat pojechalbym z
    kolega.
    Jak myslicie, czy takie cos przejdzie? Czy ktos mlody probowal juz
    takiego czegos? Bez zadnych biur posrednictwa etc.

    --
    pozdrawiam, ::: kamil51 at tlen dot pl
    kami51 ::: GG# 5116370