PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wielokrotna umowa na czas określony

  • 1. Data: 2004-01-16 21:27:09
    Temat: Wielokrotna umowa na czas określony
    Od: t...@p...onet.pl (Teos)

    Cześć,
    moja żona jest pielęgniarką i pracuje w szpitalu.
    Niestety wciąż jest (po raz czwarty w ciagi 2 lat) zatrudniana na czas określony.
    Aktualna umowa kończy się w marcu. Prawdopodobnie następna również
    będzie na czas określony :-(
    Gdzieś mi się odbiło o uszy, że po chyba 3 umowie, nastepna musi być na
    czas nieokreslony ale nie znam podstawy prawnej.
    Czy pracodawca może tak w nieskończoność ?
    --
    Pozdrowienia,
    Teos mailto:t...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-01-17 10:08:04
    Temat: Re: Wielokrotna umowa na czas określony
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "Teos" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czas nieokreslony ale nie znam podstawy prawnej.
    > Czy pracodawca może tak w nieskończoność ?

    Obecnie tak.
    Od maja się to zmieni.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 3. Data: 2004-01-18 12:30:59
    Od: brian <n...@o...pl>

    Użytkownik Kaktus napisał:
    > Użytkownik "Teos" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > określony.

    > Obecnie tak.
    > Od maja się to zmieni.

    A od maja: Dwie umowy na czas nieokreślony, a potem bye, bye...
    Te przepisy które maja wejść w życie do niczego dobrego nie prowadzą.
    W myśl "Nie ma ludzi niezastąpionych", nasi przyszli pracodawcy będą
    żonglować ludźmi jak kręglami.

  • 4. Data: 2004-01-18 17:19:28
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    > A od maja: Dwie umowy na czas nieokreślony, a potem bye, bye...

    Raczej na okreslony ;)

  • 5. Data: 2004-01-19 17:13:25
    Od: B R I A N <n...@o...pl>

    Użytkownik MagdaK. napisał:

    > Raczej na okreslony ;)

    Masz racje Magdo, oczywiście przejęzyczyłem się.