PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa / etat / Zastępca Szefa Działu Internetu i Multimediów

  • 1. Data: 2014-03-21 14:06:13
    Temat: Warszawa / etat / Zastępca Szefa Działu Internetu i Multimediów
    Od: "MURATOR S.A." <a...@m...com.pl>

    MURATOR S.A. poszukuje kandydata na stanowisko:
    Zastępca Szefa Działu Internetu i Multimediów

    Oczekujemy:
    - dużej odpowiedzialności
    - umiejętności pracy z zespołem ludzi
    - znajomości html, css
    - znajomości Adobe Fireworks, Flash
    - dobrej organizacji pracy
    - doświadczenia we wdrażaniu serwisów internetowych
    - znajomości trendów i realiów dzisiejszego internetu
    - kreatywności

    CV wraz z listem motywacyjnym prosimy kierować na adres
    m...@m...com.pl z dopiskiem w tytule "praca".

    W treści maila prosimy zawrzeć:
    # wstępne oczekiwania w kwestii wynagrodzenia netto
    # w temacie prosimy wpisać słowo "praca"

    Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w
    celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie
    danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 833."

    Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane oferty.

    Mariusz Sawicki
    Szef Projektów Internetowych i Multimediów MURATOR S.A.
    ul. Dęblińska 6, 04-187 Warszawa,
    tel. (+48) (22) 590 55 98
    e-mail: m...@m...com.pl, www: http://wydawnictwo.murator.pl