-
1. Data: 2003-11-22 18:13:02
Temat: Warszawa / dzial obslugi klienta
Od: "Michal Jakubowski" <m...@s...neutron-it.com>
Dynamicznie rozwijajaca sie firma z branzy informatycznej poszukuje osoby do
pracy
w dziale obslugi klientow zagranicznych (helpdesk). Praca w Warszawie
(centrum).
Praca od 1. grudnia 2004 w godzinach 16-23 we wszystkie dni tygodnia oprocz
sobot.
Wymagania:
- dobra znajomosc jezyka angielskiego (kontakty mailowe, telefoniczne z
klientami),
- dobra znajomosc obslugi komputera (Windows / Office / Outlook),
- umiejetnosc pracy z ludzmi, odpornosc na stres,
- sprawne pisanie na komputerze,
- samodzielnosc i sumiennosc.
Wynagrodzenie: 1100 zl. netto.
Oferty z zalacznonym CV prosimy przesylac na adres p...@n...com
z umieszczeniem w temacie nr ref. NIT-WL-012.
Zastrzegamy sobie mozliwosc odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Najnowsze w dziale Praca
-
Jak zadbać o siebie po urlopie, aby uniknąć przemęczenia i wypalenia zawodowego
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne