PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Specjalista ds. sprzedaży systemów ERP <=

  • 1. Data: 2020-03-25 13:00:04
    Temat: Warszawa => Specjalista ds. sprzedaży systemów ERP <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient jest częścią międzynarodowej grupy. Firma zajmuje się
    wdrażaniem rozwiązań w wielu krajach, w tym swojego flagowego
    produktu - ERP. Firma tworzy prężnie rozwijający się
    zespół, który posiada wieloletnie doświadczenie na rynku
    polskim. Wychodzenie na nowe rynki zawsze jest wyzwaniem. Jeśli
    je lubisz, jesteś specjalistą do spraw ERP oraz chcesz pracować
    w dynamicznym środowisku - dołącz do zespołu!
    Firma obecnie poszukuje osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Specjalista ds. sprzedaży systemów ERP
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Aktywna sprzedaż oprogramowania znajdującego się w ofercie firmy
    * Pozyskiwanie nowych Klientów i prowadzenie prezentacji
    oprogramowania
    * Przygotowywanie materiałów informacyjnych i ofert handlowych
    * Obsługa handlowa stałych Klientów firmy (oferty specjalne,
    promocje itp.)
    * Wykonanie planów sprzedażowych i raportowanie wyników działań

    ***** Nasze wymagania:

    * <strong>Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży
    * Znajomość przynajmniej jednego systemu handlowo-magazynowego (ERP)
    na rynku Polskim (atutem będzie znajomość popularnego systemu
    lub kilku systemów)</strong>
    * Doświadczenie w aktywnej sprzedaży i obsłudze Klienta
    * Doświadczenie w negocjacjach i pozyskiwaniu nowych kKientów
    * Prawo jazdy kategorii B
    * Dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego
    * Znajomość polskiej rachunkowości oraz ogólne pojęcia o obiegu
    dokumentów handlowych (faktury itp)
    * Umiejętność ujęcia rzeczy skomplikowanych w prostych słowach

    ***** Proponujemy:

    * Stabilną formę zatrudnienia - umowa o pracę na pełen etat
    * Dobrą podstawę oraz prowizję za realizację planów sprzedaży
    * Udział we wdrażaniu na polski rynek nowych innowacyjnych systemów
    * Pracę w młodym, ambitnym zespole
    * Dużo nowych wyzwań
    * Szkolenia wewnętrzne
    * Stałe godziny pracy: pon-pt 9.00-17.00

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2003
    => => =>