-
1. Data: 2005-09-05 01:51:54
Temat: Warszawa/Specjalista ds. sprzedazy e-reklamy/zlecenie
Od: "Bizz.pl" <b...@W...gazeta.pl>
W związku z dynamicznym rozwojem wortalu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży e-reklamy
Wymagania:
Doświadczenie w sprzedaży reklam internetowych (mile widziane również w
prasie kobiecej)
Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych (twórcze podejście do potrzeb
klienta)
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (przygotowywanie prezentacji w Power
Point)
Znajomość narzędzi promocji internetowej
Dobra znajomość języka angielskiego
Kreatywność i samodzielność
Wykształcenie wyższe
Oferujemy:
Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającym się wortalu dużego koncernu
prasowego
Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Wynagrodzenie w systemie prowizyjnym + podstawa
List motywacyjny wraz z CV prosimy przesyłać na
adres: r...@b...pl
zaznaczając w temacie: Specjalista ds. sprzedaży e-reklamy
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy również o załączenie w CV oświadczenia:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn.
29.08.97 r."
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Najnowsze w dziale Praca
-
Jak sztuczna inteligencja zmienia pracę programistów?
-
Kompleksowy raport płacowy Sedlak & Sedlak jesień/zima 2025. Wynagrodzenia i trendy w Polsce
-
Równość płac i luka płacowa. Jak budować sprawiedliwy rynek pracy?
-
Długotrwała choroba - kto może ubiegać się o świadczenie rehabilitacyjne i jak złożyć wniosek?


do góry
Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei